Torchlight Frontiers blir Torchlight III, skippar free to play

Robot
Torchlight Frontiers blir Torchlight III, skippar free to play

Ut med ingame-köp, in med Torchlight 1/2-känsla.

#torchlight-frontiers, #torchlight-iii


Medlem

Bra val!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Testpilot

Första gången jag hör talas om att nån gör en sån förändring från F2P till "riktigt spel"

Bra val iallafall!

Medlem

Underbart! Älskade första två Torchlight-spelen, så detta är helt klart på min radar!

Medlem

Meh. Kommer skippa 3:an. Hatade hur skademekaniken funkade i dessa spel. Att bli one-shottad såvida man inte byggde för en ubertank oavsett vad satt aldrig väl för mig.

Medlem

Gött som körv!

Medlem

Väntar fortfarande på Torchlight Online - The ultimate über MMORPG.

MEG
Medlem

Toppen


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Låter bra! Ser fram emot detta. Man skrotar ingame köp också, nice!

Medlem

Älskade de tidigare spelen och om de kan göra ett TL2 fast bättre- då borde det bli en succé!

Medlem

Var tidigare försiktigt optimistisk till Torchlight Frontier, men med dessa nyheter blir det nästan garanterat köp!

Medlem

Vad glad jag blev över det beskedet!

Avstängd
Medlem

"In before EGS exclusive deal..."

Trodde inte att det skulle bli ett nytt Torchlight efter dev limbo. Men trevliga nyheter och ser fram emot ett nytt hacknslash

Medlem

Bästa spelnyheten på länge! ^^

Medlem

Riktigt trevlig nyhet. Bra Hack 'n slash som man kan spela MP tillsammans med sonen.

Medlem

Gillar inte grafikstilen i torchlight serien. Så detta blir ett automatiskt skip för min del.

Medlem

fan va skoj, dags att köra igenom iaf 2an igen då. kört det 100 timmar totalt. man fastnar lätt! men lite moddar vill man allt ha


signatur

//monster

Ion
Medlem

Vad roligt, hade helt missat att det kommer en uppföljare! Både 1:an och 2:an var skoj, så detta ser jag fram emot!

1
Skriv svar