Plague Inc. frodas tack vare coronaviruset men varnar: "Är ett spel, ingen vetenskaplig modell"

Robot
Plague Inc. frodas tack vare coronaviruset men varnar: "Är ett spel, ingen vetenskaplig modell"

Ndemic Creations höjer ett varnande finger.

#corona, #plague-inc


Medlem

Dammade av det igen nu ska jag erkänna. Ett av dem bättre mobilspelen!

Medlem

Kanske inte vetenskapligt men jag hade hellre bott på Grönland/Madagaskar/öde ö än i en stor stad ifall ett skit äckligt och aggressivt virus härjade på jorden.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

roligt på mobilen, men vinner man en gång så vinner man allt sen. värt några timmar dock! gratis!


signatur

//monster

Inaktiv

Kanske får prova detta någon gång, verkar ju kul. Men man undrar ju lite vad folk har innanför pannbenet som söker reella svar i spel.

Testpilot

Ganska roligt spel även om de bättre metoderna att smitta var bakom microtransaktioner.
Det kanske har ändrats sen jag spelade för ett antal år sedan.

Medlem

Va är spel inte verklighet? Och jag som har spelat så mycket Apex......

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

roligt på mobilen, men vinner man en gång så vinner man allt sen. värt några timmar dock! gratis!

Jag tyckte att vampyr-viruset och ap-viruset var rejält utmanande, även efter att jag klarat alla normala sjukdomstyper. Kan rekommendera att du spelar tills de låses upp om du inte gjort det - riktigt kul!


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Wow jag läste en så dum grej på internet nyss om att det är Judarna som ligger bakom Corona viruset. Verkar som om allt är Judarnas fel för vissa. Själv så tycker jag att det är ren idioti. Ibland så blir man mörkrädd över folks sätt att försöka förstå det dom inte förstår.

Inaktiv
Skrivet av Alienshade:

Wow jag läste en så dum grej på internet nyss om att det är Judarna som ligger bakom Corona viruset. Verkar som om allt är Judarnas fel för vissa. Själv så tycker jag att det är ren idioti. Ibland så blir man mörkrädd över folks sätt att försöka förstå det dom inte förstår.

Ja son religion

1
Skriv svar