Skribent

Ähh. Kom tillbaka när du har förhandsbokat en specialutgåva/samlarutgåva och sedan inte ens startat spelet

Medlem
Skrivet av belzhadar:

Har också förbokat WC3 Reforged. Visste inte att det var en synd. Skyller på att det var ett bra sätt att hålla koll på när det släpps.

Är helt säker på att reforged versionen kommer att se ut exakt likadant som originalet, om jag tänker tillbaks på hur jag minns att det var.
Om jag däremot startar originalet, kommer jag vara helt säker på att det är fel på grafikkortet, får så jävligt kan det ju inte ha varit, det såg ju skitbra ut när det släpptes...

Då kan vi börja spela det 00:00 inatt upp till bevis

Medlem

Jag har köpt Skyrim fyra gånger, först på X360 och då spelade jag introt och traskade runt lite för att sedan lägga i det backloggen förevigt på Xbox.

Några år senare vart jag sugen att prova det på nytt, moddar är ju najs och med en ny PC inköpt var det ju som klippt och skuret. Satt en heldag, säkert åtta timmar och installerade moddar på PC och tyckte det var rätt kul nu/då efter allt jobb, men sen hamnade det i backloggen igen efter 12 timmars effektiv speltid.

Sen köpte jag en HTC Vive och tänkte, nä men vore det inte häftigt och testa det igen och uppleva världen i ett stycke VR-brillor. Gjorde samma sak igen fast nu spendare jag "bara" 5 timmar på att leta upp och installera kompatibla VR-moddar. Kom fram till att, ja det här är ser ju riktigt coolt ut men det ser "lite suddigt ut" för att bli en långkörare med HTC Vive's upplösning.

Därefter köpte jag en Nintendo Switch ett år senare och tänkte, jo men att ligga i soffan och lira lite pass ibland skulle ju bli en värdig chans. Spelade introt och traskade runt lite...

En dag ska jag spela ut det. Gillat det jag sett men sjukt duktig på att prokrastinera även bra titlar ibland :).

Medlem

Jag som småbarnsförälder hänger fler timmar på FZ.se än vad jag faktiskt spelar spel.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Skribent

Jag råkade köpa ett säsongspass till PUBG. Hatar sådan skit, men jag gjorde det och känner mig jävligt dum. Inte lika dum som jag är dålig i själva spelet, men ganska nära.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Köpte GTA V till PS3 började spela men la det på is efter 1 timme... Köpte det till PS4 gjorde samma sak... Köpte det till PC och spelade till slut igenom det.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Jag råkade köpa ett säsongspass till PUBG. Hatar sådan skit, men jag gjorde det och känner mig jävligt dum. Inte lika dum som jag är dålig i själva spelet, men ganska nära.

Säsongspass i PUBG är ju något av det roligaste de lagt till. Extra missions och saker att sträva efter. Knappast material för tråden imo

123
Skriv svar