Quiz – 10 spel i väntan på Cyberpunk 2077

Robot
Quiz – 10 spel i väntan på Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 är uppskjutet, så vi kollar in 10 plåster på dina djupa cybersår.

#fz, #quiz


Medlem

8/10 Korrekta svar!
Jaha, du har alltså redan spelat "allt" i väntan på Cyberpunk 2077? #tålamod


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

8/10 Korrekta svar!
Jaha, du har alltså redan spelat "allt" i väntan på Cyberpunk 2077? #tålamod

Jag har ingen brådska...

Medlem

6/10 Korrekta svar!
Helt okej, och förmodligen fick du en del inspiration i väntan på Cyberpunk 2077.

Jajamensan! 😊

Medlem

8/10 Korrekta svar!
Jaha, du har alltså redan spelat "allt" i väntan på Cyberpunk 2077? #tålamod

ja inte fy skam om jag får säga det själv.

Geeks Gaming

10/10 med samma meddelande som ovan. Såklart så handlade frågorna om de få spelen jag kört inom genren

Medlem

Jag tryckte alltså på Neo Borås.... haha vafan jag loggar ut

Medlem
Skrivet av hansdidde:

Jag tryckte alltså på Neo Borås.... haha vafan jag loggar ut

Haha. Har man med ett såpass finurligt alternativ så bara måste det ju vara det som e svaret right 😆


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

Glöm inte att spela Shadowrun på både SNES och Mega Drive om någon törstar efter lite mer cyberpunk!


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem

9/10 Korrekta svar!
Jaha, du har alltså redan spelat "allt" i väntan på Cyberpunk 2077? #tålamod

Testen har på senare tid varit för lätta

Medlem

6/10 Korrekta svar!
Helt okej, och förmodligen fick du en del inspiration i väntan på Cyberpunk 2077.

::::::::: Gick så där. Borde haft rätt på första frågan då jag dyrkar det spelet. Trodde det var en kuggfråga o svara The Fall ::::::::::


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Borde verkligen ta tag i och påbörja Deus Ex: Mankind Divided. Eller köra om originalet.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Första sju frågorna var lätta, sista tre betydligt svårare!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

9/10 hur fasen fick jag det har inte ens spelat mer än helften av spelen som togs up bara spelat syndicate wars och deus ex.

Medlem

7/10 Korrekta svar!


signatur

I drank what?

FM-guru
F.d. Sisyr

7/10. Borde kunnat 9/10 men minnet svek mig, liksom mina chansningar.

Medlem

Lyckoträffar gav 8/10 när jag egentligen inte kunde knappt nåt x)

Ambassadör
Xbox

8/10. The Power of the Gissning.


signatur

Jump in.

Frilansare

9/10, missade på sista. Bajs också! En chansning dock.

Medlem

7 av 10. Kändes ganska stabilt ändå. Dom jag kunde var sådant jag var helt säket på och dom jag inte fick rätt på var sådant jag aldrig hört talas om.

Medlem

7/10, "halkade" tyvärr och råkade klicka på Borås istället för Paris. Men sånt händer.


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

Syndicate var ett av mina favoritspel när det kom ut. Kunde också passa på att reta mina Amigapolare, eftersom PC-versionen kördes högupplöst.

Medlem

3 av 10 ^^ gillar shadow fall och deus ex. Kunde inget mer typ haha

Medlem

7/10 Korrekta svar!

Jaha, du har alltså redan spelat "allt" i väntan på Cyberpunk 2077? #tålamod

Vilket tålamod?

Medlem

Cp 2077 bleknar dock i jämförelse med giganten ff7r. 6/10 gissade på alla utom 1

Medlem
Skrivet av erson:

Cp 2077 bleknar dock i jämförelse med giganten ff7r. 6/10 gissade på alla utom 1

Nog för att FF7 var ett avgörande spel i min uppväxt, och jag ser sjukt mycket fram emot FF7r...
Men skulle du verkligen säga att FF7 är cyberpunk?

Utöver Barrets arm och en och annan mech som man får slåss mot, så får jag inte inte riktigt cyberpunk vibbar.

Medlem

7 rätta svar. Jaja, får duga.
Spelar Snatcher just nu, lite coolt spel.

1
Skriv svar