A Plague Tale: Innocence läggs till i Xbox Game Pass

Robot
A Plague Tale: Innocence läggs till i Xbox Game Pass

Och vad kan passa bättre i dessa virusdrabbade tider?

#A-plague-tale-innocence, #Asobo-studios, #Xbox-game-pass


Medlem

Köpte de på julrean och började precis spela de. Det är ett riktigt bra spel så missa inte detta!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Drog ner spelet direkt. Väldigt bra spel. Spännande.

jbx
Medlem

Helt okej spel, blir att köra igen, på pc denna gång.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Titta Epic, det är så här man lanserar en ny tjänst utan att bli avskydd av många!

Medlem

Jag blev positivt överraskad när jag startade spelet igår. Jag har bara kommit 4 kapitel men välskriven story so far.

Medlem

Tevligt, detta var förra årets bästa spel för min del!

Ambassadör
Xbox
Medlem

Rätt kul spel faktiskt, väldigt stämningsfulla miljöer. Inte lika trevlig dynamik mellan karaktärerna som i the last of us dock. Men helt klart godkänt.

Medlem

Ett av dom absolut bästa spelen från 2019 enligt mig, köpte ett fysiskt exemplar (PS4) förra veckan till min systers födelsedag.

Medlem

Ooohh, Goose game hade jag missat att det lagts till. Det ska hämtas direkt.

Sicken guldgruva till speltjänst, ändå.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Xbox Game Pass till pc är guld värt.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Jozo:

Titta Epic, det är så här man lanserar en ny tjänst utan att bli avskydd av många!

Slutar du månadsbetala så har du 0 spel. Stor, STOR skillnad!

PS Epic är, i egenskap av spelutvecklare själva, i alla fall medvetna om "the common god". Microsoft liksom Google är där ENDAST för att tjäna pengar. Tro inte för ett ögonblick att Microsoft eller Google är där av någon annan anledning.

1
Skriv svar