Någonting pulserar på Soma- och Amnesia-studions sajt – fler och fler ledtrådar

Robot
Någonting pulserar på Soma- och Amnesia-studions sajt – fler och fler ledtrådar

Kazakiska SSR och onaturliga skrik.

#frictional-games, #skräck


Medlem

Så.. Utforska gamla övergivna sovjetiska bunkrar och annat i ödemarken där fruktansvärda experiment ägt rum en gång i tiden? Nä, det vågar jag inte.

Medlem

Frictional games är en av mina absoluta favorit spelutvecklare. Detta är riktigt fräckt.

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Så.. Utforska gamla övergivna sovjetiska bunkrar och annat i ödemarken där fruktansvärda experiment ägt rum en gång i tiden? Nä, det vågar jag inte.

Mmmm... det låter riktigt smaskigt. Jag kan drömma mig bort. SOMA var helt fantastiskt så nästa skräckspel ser jag verkligen fram emot från Frictional Games. Mycket talangfull studio.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Ja ja, släpp spelet nu då!


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem
Skrivet av B-itta:

Frictional games är en av mina absoluta favorit spelutvecklare. Detta är rikrigt fräckt.

Håller med. Riktigt stabil studio!

ELF
Medlem

Är dålig på att spela skräckspel, men är det några skräckspel jag spelar så är det Frictionals.

Skrivet av Ftmch:

Så.. Utforska gamla övergivna sovjetiska bunkrar och annat i ödemarken där fruktansvärda experiment ägt rum en gång i tiden? Nä, det vågar jag inte.

Typ som filmen Devil's Pass som baseras på den verkliga olyckan vid Djatlovpasset.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Soma var riktigt bra, så jag tackar inte nej till detta.

Medlem

Finns det någon spelmakare som är så underskattad som frictional games? Ser fram emot deras nästa verk.

NuZ
Testpilot

Hoppas på ett riktigt bra spel

Off topic så var ARG för Binding of Isaac riktigt bra där de gömde ledtrådar i kod för en karaktär i spelet som ledde till olika platser i världen.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

1
Skriv svar