Bonde- och feel good-simulatorn Stardew Valley har sålt i mäktiga 10 miljoner ex

Robot
Bonde- och feel good-simulatorn Stardew Valley har sålt i mäktiga 10 miljoner ex
Quake-konnässsör

Så värt, flera hundra timmars med underhållning! Ser fram emot framtida projekt.

Medlem

0.00001% av dem är jag

Medlem

Det märks verkligen hur mycket kärlek utvecklaren har lagt ner på detta spel, välförtjänta 10 miljoner exemplar!

Medlem

Har funnits i Tesla sedan mer än drygt 1 månad tillbaka faktiskt. Har smitit ut mer än en gång för att sätta mig och spela 😁

Medlem
Skrivet av Xeik:

Har funnits i Tesla sedan mer än drygt 1 månad tillbaka faktiskt. Har smitit ut mer än en gång för att sätta mig och spela 😁

Mobil gaming när det är som bäst. ;p

Releasehästryttare
jbx
Medlem

Har spelat ca 80 timmar på ps4, 50 timmar på iPad Pro och bra över 100 timmar på Switch. Så jag är alltså tre bönder.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Nioreh:

0.00001% av dem är jag

Ett par exemplar kan man ju förstå med tanke på dom olika plattformarna, men 100 känns lite i õverkant??

//LD

Medlem
Skrivet av Lord Darkness:

Ett par exemplar kan man ju förstå med tanke på dom olika plattformarna, men 100 känns lite i õverkant??

//LD

Då räknar du fel. Tänk på att jag skrev i procent, dvs i hundradelar.

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Då räknar du fel. Tänk på att jag skrev i procent, dvs i hundradelar.

Du har helt rätt, jag översåg procenttecknet på något mystiskt sätt. Jag får helt enkelt vända på frågan; varför köpte du bara ett ex när du kunde köpt 100?

//LD

Medlem
Skrivet av Lord Darkness:

Du har helt rätt, jag översåg procenttecknet på något mystiskt sätt. Jag får helt enkelt vända på frågan; varför köpte du bara ett ex när du kunde köpt 100?

//LD

Bra fråga

1
Skriv svar