Dishonored blir bordsrollspel

Robot
Dishonored blir bordsrollspel

Skapa din egen lönnmördare och äventyra i Dunwall i sommar.

#bordsrollspel, #dishonored


Medlem

Fränt, men jag har alldeles för många rollspel som jag aldrig har tillfälle att spela redan nu. Att det skall vara så svårt för folk att sätta undan lite ledig tid.

Kanske blir ett köp ändå för att fantisera och drömma.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Det heter väl brädspel 🧐

Edit: fel av mig.. 😬


signatur

IDKFA

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mrFluffy:

Det heter väl brädspel 🧐

Edit: fel av mig.. 😬

Jag tolkade det som ett brädspel först, dvs med ett bräde och figurer men detta verkar vara ett renodlat penna-papper-rollspel, eller bordsrollspel som det också kan kallas. Valde det senare i rubriken för att det första är så omständligt.


signatur

2:an hade väldigt många bra nivåer, spegelhuset är oförglömligt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ge mig DisHonored 3 tack. Så jag längtar till en uppföljare i denna mästerliga serie. Gud så bra spel de är.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Om det är någon örebroare som vill introducera mig till världen av penna-papper rollspel så hook me up 😄

1
Skriv svar