Medlem
Jag har syndat

Ja jag råkade förköpa WC3 Reforged. Så tekniskt sett har jag förbokat ett spel. Och jag skäms.

Releasehästryttare

@Kyrre:

Allt kommer lösa sig om spelet blir bra.

(Men har jag kanske missat någonting? Förväntar sig folk att spelet blir skit? Vet förresten att tråden handlar om att förhandsboka spel kommer med besvikelser.)

Hade du endån tänkt att köpa det på releasedagen så e det inge skillnad..

Men vilket e det du har gjort? Förbokat eller förköpt?


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Jag fördömer ditt handlande å det grövsta.

Samtidigt (som den hycklare jag är) tänker på att när förhandsbokningarna för nya Elder Scrolls kommer så kommer jag personligen överlämna mitt kort till Todd Howard dag ett.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Inte bara en förbokning, utan av en reforged också!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Kyrre:

Ja jag råkade förköpa WC3 Reforged. Så tekniskt sett har jag förbokat ett spel. Och jag skäms.

Varför gör du så här mot dig själv?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Du borde skämmas, att sjunka så lågt.

Gå å sätt dig i skamvrån och spela My Little Pony: Friendship is Magic under hela denna helg!


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Skribent

Vi ska ha ett extrainsatt redaktionsmöte ikväll för att komma fram till vad vi ska ta oss till med dig. Det ser dock mörkt ut. Calle har antytt att det kan bli tal om sanktioner och Jocke säger att han inte orkar längre och överväger att flytta till Gdansk.

Releasehästryttare

@Kyrre:

Medlem

Den stora synden är dock rubriken på denna tråd. Ingen som helst hänsyn eller information till andra som läser den, utan dom måste gå in här för att se vad den handlar om.

Medlem

@Kazutoyo: Vi lägger till Click bait som ännu en synd.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Gnällkuk

Synd.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Inaktiv
De 10 budorden (PC Edition)

1. Du skall inte ha andra gudar vid sidan av Gabe Newell.

2. Du skall inte missbruka Gabe Newells, din Guds namn, ty Gabe Newell kommer inte att lämna den ostraffad som missbrukar hans namn.

3. Tänk på att hålla gamingdagen helig.

4. Du skall inte förboka.

5. Du skall inte teamkilla.

6. Du skall inte cheata.

7. Du skall inte ninjaloota.

8. Du skall inte reporta folk som ej cheatar.

9. Du skall inte ha begär till din nästas PC.

10. Du skall inte ha begär till din nästas ISP, eller hans mus eller tangentbord, hans skärm eller hans gamingstol eller något annat som tillhör din nästa.

Skrivet av Kyrre:

Ja jag råkade förköpa WC3 Reforged. Så tekniskt sett har jag förbokat ett spel. Och jag skäms.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Vi vet vad som måste göras...

Avstängd
Skrivet av Kyrre:

Ja jag råkade förköpa WC3 Reforged. Så tekniskt sett har jag förbokat ett spel. Och jag skäms.

Äh, jag förbokade de senaste PKMN-spelen som gav mig ca 30 timmars speltid och inget mer. Kommer troligen förboka expansionerna. Åtminstone vet man vad man får. Du vet ju typ vad du kmr att få: ett förhoppningsvis snyggare WC3.

Att däremot förboka CP2077 bara för att det är Projekt DVD (jag skämtar) tycker jag att man får skylla sig själv om man inte fick det man väntade sig, eller om man förbokade HL:A.

Jag förbeställde det för typ ett år sedan, sedan läste jag när det skulle släppas...

Ambassadör
Xbox

signatur

Jump in.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Kyrre:

Ja jag råkade förköpa WC3 Reforged. Så tekniskt sett har jag förbokat ett spel. Och jag skäms.

Är det risk att de digitala kopiorna tar slut? Varför ge dem pengar innan du fått en vara?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

WC3: Reforged är en röra, otroligt unoptimized, otroligt buggigt och otroligt lite features som var lovade. Ingen vet att det ens kommer ut, ingen PR, och det kommer vara INGEN som spelar det om 2 veckor. Blir Blizzards absolut största flopp genom tiderna, förmodligen därför dom har exakt 0 PR på detta för dom vet vilket dåligt jobb dom har gjort. Jag skulle uppskatta det i closed beta just nu, långt ifrån en riktig full launch..

Min synd är att jag köpte Escape from Tarkov EOD version (1600kr) efter att ha spelat det i 2 veckor, inne på min 5:e nu och spelat ca 100 timmar totalt. Jag mår dåligt över att ha spenderat så sjukt mycket pengar på ett spel, men med redan 100 timmar spelade på 5 veckor har jag mer än fått pengarna tillbaka, I guess.

Medlem

Det är lugnt! Jag hade gjort samma misstag i en svag stund tidigare och denna tråden (framför allt Prixm's svar här över mig) fick mig att undersöka huruvida refund fanns tillgänglig, och javisst gör det: https://eu.battle.net/support/en/help/product/war3r

Medlem

Då är mina synder lite värre än förhandsbokining.

Jag har alldrig spelat något av god of war spelen alls

Jag ogillar bioshock serien och ändå har jag bara prövat 30min av första spelet men gillar det fan inte.

Jag tycker Half-life spelen är tråkiga spelet igenom dom 1 gång men bryr mig faktisikgt inte ett dug om dom visst dom var cool när dom kom ut. Men efter spelet en massa andra spel så är dom idag mediocre och tråkiga så jag bryr mig inte ett dugg om det nya Alyx/alex fan hon nu heter spelet eller om vi får HL3 eller inte.

Tycker FF7 är det nästa sämsta av alla FF spel fast 13 är värst av dom alla.

tycker C&C generals är det sämsta ac alla C&C spel till o med sämmre än 4an.

Medlem
Skrivet av Duke_Gamer:

Då är mina synder lite värre än förhandsbokining.

Jag har alldrig spelat något av god of war spelen alls

Jag ogillar bioshock serien och ändå har jag bara prövat 30min av första spelet men gillar det fan inte.

Jag tycker Half-life spelen är tråkiga spelet igenom dom 1 gång men bryr mig faktisikgt inte ett dug om dom visst dom var cool när dom kom ut. Men efter spelet en massa andra spel så är dom idag mediocre och tråkiga så jag bryr mig inte ett dugg om det nya Alyx/alex fan hon nu heter spelet eller om vi får HL3 eller inte.

Tycker FF7 är det nästa sämsta av alla FF spel fast 13 är värst av dom alla.

tycker C&C generals är det sämsta ac alla C&C spel till o med sämmre än 4an.

Du kanske skulle skrivit i Impopulära Åsikter-tråden istället!?

Medlem
Diablo 3 CE - 6 stycken

Detta var ett tag sedan. Jag blev orolig att jag inte hade hunnit förboka en Collectors Edition av Diablo 3 innan release så jag skyndade till Webhallens webshop och förbokade tre stycken exemplar åt mig själv, min flickvän samt kusin. Tiden går och vi närmar oss den stora dagen. PLING! Du har ett paket att hämta från Webhallen! YAY! PLING! Du har ett paket att hämta från CDON! ?!?!? Visar sig att jag många år innan tydligen redan hade förbokat Diablo 3 Collectors Edition....

Så nu stod jag där med totalt 6 stycken Diablo 3 - Collectors Edition.
Tror jag har två stycken oöppnade kvar ännu


signatur

Through the cables and the underground now

Medlem
Skrivet av ratdeath:

Detta var ett tag sedan. Jag blev orolig att jag inte hade hunnit förboka en Collectors Edition av Diablo 3 innan release så jag skyndade till Webhallens webshop och förbokade tre stycken exemplar åt mig själv, min flickvän samt kusin. Tiden går och vi närmar oss den stora dagen. PLING! Du har ett paket att hämta från Webhallen! YAY! PLING! Du har ett paket att hämta från CDON! ?!?!? Visar sig att jag många år innan tydligen redan hade förbokat Diablo 3 Collectors Edition....

Så nu stod jag där med totalt 6 stycken Diablo 3 - Collectors Edition.
Tror jag har två stycken oöppnade kvar ännu

Haha 😂 skön grej! Sved det inte i bokplånet?


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Vi ska ha ett extrainsatt redaktionsmöte ikväll för att komma fram till vad vi ska ta oss till med dig. Det ser dock mörkt ut. Calle har antytt att det kan bli tal om sanktioner och Jocke säger att han inte orkar längre och överväger att flytta till Gdansk.

Det var nog längesedan jag skrattade såhär mycket av en tråd

Skrivet av ratdeath:

Detta var ett tag sedan. Jag blev orolig att jag inte hade hunnit förboka en Collectors Edition av Diablo 3 innan release så jag skyndade till Webhallens webshop och förbokade tre stycken exemplar åt mig själv, min flickvän samt kusin. Tiden går och vi närmar oss den stora dagen. PLING! Du har ett paket att hämta från Webhallen! YAY! PLING! Du har ett paket att hämta från CDON! ?!?!? Visar sig att jag många år innan tydligen redan hade förbokat Diablo 3 Collectors Edition....

Så nu stod jag där med totalt 6 stycken Diablo 3 - Collectors Edition.
Tror jag har två stycken oöppnade kvar ännu

LOL

Medlem

Fuskade i cs 4.nånting på ett lan.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Har råkat spelat ett spel online som inte hade släppts ännu och blivit ifrågasatt vem jag var av en utvecklare.

Det var ett originalspel men jag hade lyckas köpa det ett par veckor innan det hade relisedag.


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av Theade:

Haha 😂 skön grej! Sved det inte i bokplånet?

Det sved lite
Diablo 3 CE - 6 st. - ca 6 000 kronor.
Error 37 - Priceless!!


signatur

Through the cables and the underground now

123
Skriv svar