Coronaviruset gör epidemispel populärt i Kina

Robot
Coronaviruset gör epidemispel populärt i Kina

Det man är rädd för skämtar man om - eller spelar.

#kina, #plague-inc


Releasehästryttare

Tur man är introvert ..

Medlem

Vill ni bli rika?
Knåpa ihop Bat Soup Tycoon.
Ni kan tacka mig sen.

Gnällkuk

Rebel Inc. är helt okey, men det är inte i närheten av Plague om du frågar mig.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Devan:

Jag kan också skämta om detta..

https://i.redd.it/vciers8gt0qz.jpg

https://i.imgur.com/B3tO2Ob.jpg

Tur man är introvert ..

Det är ju därför man ALLTID börjar på Island eller Madagaskar.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Fantastiskt spel! Räddade många tunnelbaneresor innan jag lyckats förinta världen på brutal i alla scenarion


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Det är ju därför man ALLTID börjar på Island eller Madagaskar.

Jag brukar börja i Saudi. Se bara till att din sjukdom inte upptäcks. Långsamt, så kommer du nå Island och andra skitställen som är svåra att nå tex Grönland.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Jag brukar börja i Saudi. Se bara till att din sjukdom inte upptäcks. Långsamt, så kommer du nå Island och andra skitställen som är svåra att nå tex Grönland.

Har på senare tid testat lite andra ställen att börja på, men återgår nästan alltid till just de två öarna bara för att det är segt i början, men sen när de är infekterade så kan man öka på takten. Handlar helt enkelt om huruvida man vill att det går långsamt i början eller mot slutet.

Skitbra spel för övrigt. Spelas flitigt när jag pendlar till jobbet på morgonen.


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Har på senare tid testat lite andra ställen att börja på, men återgår nästan alltid till just de två öarna bara för att det är segt i början, men sen när de är infekterade så kan man öka på takten. Handlar helt enkelt om huruvida man vill att det går långsamt i början eller mot slutet.

Skitbra spel för övrigt. Spelas flitigt när jag pendlar till jobbet på morgonen.

Jag har eg. bara tre ställen jag skiftar mellan: Saudi, Island och Grönland


signatur

I drank what?

Gnällkuk
Skrivet av Kleptomaniac:

Det är ju därför man ALLTID börjar på Island eller Madagaskar.

Det är ju easy mode! Bara konsolspelare som börjar där!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Det är ju easy mode! Bara konsolspelare som börjar där!

Tur jag spelar på "Brutal" och på mobil då


signatur

Submission is for the weak

Skägg.
10 Chambers

Minns hur Plague Inc blev omtalat för sex år sedan när Arnroth demonstrerade in SVT-soffan, döpte viruset till Ebola, och började i ett fattigt land för "där har de sämre hygien".

Folk rasade


signatur
Avstängd
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Minns hur Plague Inc blev omtalat för sex år sedan när Arnroth demonstrerade in SVT-soffan, döpte viruset till Ebola, och började i ett fattigt land för "där har de sämre hygien".

Folk rasade

Är inte ebola det ekonomiska spritutbudet på bola? #Fredagsskämt

Medlem
Skrivet av AplAy:

Är inte ebola det ekonomiska spritutbudet på bola? #Fredagsskämt

Nej, det är när man fyllt en tombola.

Releasehästryttare

To dark?

1
Skriv svar