Vilket Playstation-exklusivt spel skulle du helst vilja se på pc?

Medlem

Bloodborne!! Med 60fps och bättre kantutjämning!

Medlem
Skrivet av SoL:

I ett viktorianska England? Hehe okej

F.ö Sony sitter på en guldgruva exklusiva spel, kul för er om dom kommer till PC. Många av dom önskar jag att jag kunde spela för första gången igen.

Jajamen, känner rent generellt att Japanska röstskådespelare anstränger sig mer för att göra sina roller bra, annars var de engelska rösterna i Bloodborne helt ok ändå

Skribent

Helt klart God of War. Det är ett riktigt, riktigt bra spel, men den bristfälliga bilduppdateringen är verkligen störande.

Medlem

Jag skulle gärna se att Sony hade en bättre streamingtjänst. Playstation Now är knappt intressant som PC-streaming med sina 720p. Låt mig streama/tillfälligt ladda ner spel som går i minst 1080p och 60fps, då kräver jag inte att de portar ett enda spel till PC och de skulle samtidigt tjäna storkovan via månadsavgiften.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

@Belfry: Ja det är synd PS är så girigia och verkligen uttnytjar sina konsumenter. Priset för PS now är helt obefogat, när dom dessutom tar bort spel och aldrig säger när dom kommer tillbaka.

Jag hann iaf köra igenom uncharted 1-3, god of war, horizon zero dawn på en månad vilket var helt okej för 110 kr.

Medlem

Bloodborne alla gånger

Medlem

Ratchet and Clank. Bloodborne är ett riktigt bra spel men föredrar Dark Souls, mycket pga av att jag gillar den settingen bättre. Resten av de PS exklusiva titlarna är jag inte så sugen på då är jag mer sugen på de Nintendo exklusiva.

Medlem

Är det verkligen ingen som vill se Bloodborne på pc?

Medlem
Skrivet av Vamp:

Är det verkligen ingen som vill se Bloodborne på pc?

jo jag vill, för då kanske jag kan köra med en godmode trainer o komma nånvart i spelet.. fick ge upp på ps4 helt enkelt.. svårare o drygare spel med checkpoints har jag inte varit med om så det slängde jag efter typ 2 timmars frustration....

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

jo jag vill, för då kanske jag kan köra med en godmode trainer o komma nånvart i spelet.. fick ge upp på ps4 helt enkelt.. svårare o drygare spel med checkpoints har jag inte varit med om så det slängde jag efter typ 2 timmars frustration....

Drygare? För att du inte kunde spela det på samma sätt som 98 % av alla andra spel?

Medlem
Skrivet av Vamp:

Är det verkligen ingen som vill se Bloodborne på pc?

Öh, typ varannan post i tråden säger ju Bloodborne

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Öh, typ varannan post i tråden säger ju Bloodborne


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jag förstår inte. Kan du förklara?


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Oj jag vill inte ens tänka på pc. Något strategi spel kanske? Förstår inte någon som vill spela ett Dark souls liknande spel på pc. Man måste ju endå använda handkontroll. Jag kan inte ens röra en handkontroll som inte är orginal till en playstation konsol.

Medlem

Många spel finns väl redan på PC iom PSNow?

Annars vill jag att alla exklusiva spel ska komma till PC. Bryr mig inte om hur det påverkar företaget, tänker mest på att det är fantastiska spel som ingen gamer bör missa.

Det spel som däremot hade tjänat mest på en release till PC är utan tvekan Bloodborne. Maken till haveri i bilduppdatering har jag nog aldrig varit med om, oavsett plattform. Utöver Subnautica, som redan finns till PC.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Många spel finns väl redan på PC iom PSNow?

Det är inte bara att komma åt spelet som är en grej. Det är också att kunna skruva upp FPS över 30, och öka på grafikdetaljer etc.

12
Skriv svar