Bekräftat – The Witcher: Nightmare of the Wolf blir av

Robot
Bekräftat – The Witcher: Nightmare of the Wolf blir av
Medlem

Nu är det mycket Witcher helt plötsligt.

En remake av första spelet i samma stuk som tredje hade inte alls suttit fel, nu när det ändå är på gång med massa Witcher-relaterat kan ju CD Projekt också hoppa in i fajten.

Quake-konnässsör

@Fiddi: Vi får snart döpa om. FZ till WZ (Witcher Zone), men skämt o sido, låter väl bra med en animerad serie. Hörde att Castlevania slog igenom bra på Netflix så kanske finns det hopp. Dock tror jag att den animerade serien inte slår lika bra till den stora allmänheten. Morsan tyckte till och med om witcher serien, hon förstod ju inte så mycket om världen, men tyckte att den var bra gjord hur som helst.

Skribent
Skrivet av almblad:

@Fiddi: Vi får snart döpa om. FZ till WZ (Witcher Zone), men skämt o sido, låter väl bra med en animerad serie. Hörde att Castlevania slog igenom bra på Netflix så kanske finns det hopp. Dock tror jag att den animerade serien inte slår lika bra till den stora allmänheten. Morsan tyckte till och med om witcher serien, hon förstod ju inte så mycket om världen, men tyckte att den var bra gjord hur som helst.

Skrev det nog i en tidigare nyhet, men jag tror den animerade är för att fylla ut tiden mellan säsongerna. Lite som en plusmeny på McDonalds.


signatur

"Writer and Fighter"

Quake-konnässsör

@Johlor: plusmeny tycker vi om

Geeks Gaming

Nu hör jag besvikna röster hos bethesda... ”åååh, det var VIDEO vi glömde släppa skyrim på!”

Hur som haver så är det ju kanon om man gjort en story som inte tidigare figurerat så mycket i böcker/spelen. Det kan ju bli spel av det sen 🥳

phi
Medlem

Herr Bennet kommer aldrig kunna sluta snacka The Witcher på fredagar.

1
Skriv svar