Wasteland Remastered släpps i februari

Robot
Wasteland Remastered släpps i februari

Inför trean får vi uppleva hur allt började.

#inxile, #wasteland-remastered


Medlem

Oh yes! Älskar Wastelands. Ett av de spel jag spelade mest på c64!
Bara det nu är en remaster och inte en reimagine. Jag vill ha det identiskt på allt utom grafiken (iofs, laddningstiderna är okey om de fixar )


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

@Ankh: Det vore trevligt att få miljöbeskrivningarna integrerade i spelet så man slipper ha manualen bredvid för att kunna läsa dom.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

@Ankh: Det vore trevligt att få miljöbeskrivningarna integrerade i spelet så man slipper ha manualen bredvid för att kunna läsa dom.

...fast manualen är rätt kul gillar paragraferna..speciellt den med hon som duschar som ifrågasätter varför man sitter och läser manualen

Edit: Jag hade tänkt skriva vad som står i Journalen till bilden i nyheten..men insåg att mitt Wastelands ligger lååååång in bland alla spelen i garderoben


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

@Ankh: Det vore trevligt att få miljöbeskrivningarna integrerade i spelet så man slipper ha manualen bredvid för att kunna läsa dom.

Om man går efter bilden gissar jag att det finns en 'journal' att läsa i spelet.

Ambassadör
Xbox

Kommer också till Xbox Game Pass!


signatur

Jump in.

Medlem

Lysande! Var en storfavorit när det begav sig.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Lätt en favorit, gav 1000kr för mitt ihop med hint boken kassa diskar tyvärr men allt annat i fint skick.

Medlem

Jag tycker det här är ett skitspel. Det är en gå och dö uttorkad i öken simulator...

1
Skriv svar