The Division 2 säljs med 85 procents rabatt

Robot
The Division 2 säljs med 85 procents rabatt
Medlem

Lägg av nu!! Det är ingen här som vill ta i spelet, inte äns med skyddshandskar.!!!

Avstängd

Jag har testat The Division 2 under två stycken gratishelger och båda gångerna så har jag fått riktigt tunga minnesläckor, Windows ger mig ett varningsmeddelande om att det är lågt på minne
PC: gtx 1070 - i7 6700k - 16 ram - SSD

Endast The Division 2 som jag har haft detta problem med, men vågar man verkligen inhandla det nu?... Njaaeehh vette fan.

Medlem

Till GamePass snart?

Medlem

Är det värt att skaffa det till PS4:an? Hur mycket kan man spela SP i det?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Är det värt att skaffa det till PS4:an? Hur mycket kan man spela SP i det?

Du kan spela hela kampanjen i SP, fast spelet är roligare med minst två. Ett helt OK spel med mycket customization, fast väldigt likt första spelet, så man tröttnar efter kampanjen, men kampanjen är värt det.

Geeks Gaming
Medlem

@beersgarden: Jag har precis börjat spela på PS4 efter att några kompisar startade upp. Vi spelar ibland tillsammans och ibland SP. Det är roligt som SP, men roligare förstås om man är lite fler. Spelar ihop ngn gång i veckan. Ofta vardag eller söndag kväll. Du får gärna hänga på oss om du vill. Du kan adda mig på PSN, heter Hogen där.

Medlem

Dåligt spel.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av nils45:

Du kan spela hela kampanjen i SP, fast spelet är roligare med minst två. Ett helt OK spel med mycket customization, fast väldigt likt första spelet, så man tröttnar efter kampanjen, men kampanjen är värt det.

Kampanj?!

Sällan har jag känt mig så frånkopplad en story som i Division 2. Spelade det ett tag med ett par kompisar och även om miljöerna är vackra och striderna lite småunderhållande så är storyn så dåligt presenterad att man knappt märker av att det finns en.

Men snyggt var det.

Inaktiv
Skrivet av Ringo:

Kampanj?!

Sällan har jag känt mig så frånkopplad en story som i Division 2. Spelade det ett tag med ett par kompisar och även om miljöerna är vackra och striderna lite småunderhållande så är storyn så dåligt presenterad att man knappt märker av att det finns en.

Men snyggt var det.

Kan inte hålla med dig. Tycker att storyn är hur tydlig som helst, inte den mäktigaste berättelsen men för att vara looter shooter är den klart godkänd (enligt mig).

I varje fall ljusår mer närvarande och bättre än Destiny 1 & 2.

Medlem

Värt att nämna att Loot 2.0 är stundande, verkar komma efter nästa Episod som släpps i februari samt diverse "revamps".

Medlem

Inte ens spelat klart första, visst det är toksnyggt och skön stämning men blir ganska tråkigt efter ett tag om man kör själv, ingen av polarna hängde på så tappade helt intresset.
The Division 2 är väl ungefär samma, av det lilla jag testat när det var i beta.

Inaktiv

Skulle inte spela om det var gratis. Inte för att jag tror att det är särskilt dåligt spel men har redan för mycket på backloggen som jag vill spela så finns ingen tid för spel som verkar 3/5 för mig.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Skulle inte spela om det var gratis. Inte för att jag tror att det är särskilt dåligt spel men har redan för mycket på backloggen som jag vill spela så finns ingen tid för spel som verkar 3/5 för mig.

"Så finns ingen tid för spel som verkar bra för mig." är vad 3/5 betyder. Vet vad du menar.

Medlem

ettan är bäst , o då har jag inte ens spelat tvåan.. det är nåt speciellt med ett kallt o snöigt new york.

Medlem

@Boloch: Tackar för det, om jag skaffar spelet hör jag av mig:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv
Skrivet av Luciphear:

"Så finns ingen tid för spel som verkar bra för mig." är vad 3/5 betyder. Vet vad du menar.

Helt klart! Som sagt, jag tycker inte detta verkar vara ett dåligt spel och jag hade säkert haft kul om man fått ihop några kompisar men det är för svårt och den tid jag har på spel vill jag försöka lägga på det absoluta storspelen som Witcher 3, Red Dead 2 osv som faktiskt intresserar mig mycket. Hade jag haft mycket mer tid som när man var yngre hade jag mest sannolikt spelat detta

Gnällkuk
Skrivet av eino:

Jag har testat The Division 2 under två stycken gratishelger och båda gångerna så har jag fått riktigt tunga minnesläckor, Windows ger mig ett varningsmeddelande om att det är lågt på minne
PC: gtx 1070 - i7 6700k - 16 ram - SSD

Endast The Division 2 som jag har haft detta problem med, men vågar man verkligen inhandla det nu?... Njaaeehh vette fan.

Har du någon knasig inställning på din pagefile?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

För det priset känns det ju faktiskt värt att plocka upp - det är inte det bästa spelet som gjorts på något sätt, men snyggt är det och gameplayen är godkänd.
Dock har @SWEBarb en bra poäng, kombon snö och NYC i ettan slår detta på fingrarna.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Gnällkuk
Skrivet av PeTTs0n:

För det priset känns det ju faktiskt värt att plocka upp - det är inte det bästa spelet som gjorts på något sätt, men snyggt är det och gameplayen är godkänd.
Dock har @SWEBarb en bra poäng, kombon snö och NYC i ettan slår detta på fingrarna.

Får hålla med, spelet är inte ett mästerverk men för 15€ är det klart värt det! Det är otroligt snyggt och var större än vad jag hade väntat mig. Får hålla med om snön dock, det är något speciellt med det. Inte alls samma stämning i detta spelet som förra, men med 85% rabatt skulle jag absolut rekommendera det! Däremot är det ju ett spel som blir småtråkigt om man inte har en polare att spela med.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

The Division 2 är egentligen ett bra spel. Det är LÄTT värt att köpa det så billigt och spela igenom alla missions och dra en gubbe till max level. Det är endgame som är fruktansvärt tomt i The Division 2, som vanligt fuckar Massive upp Looten, Dom gjorde precis samma misstag i The division 1, dom lystnar inte på communityn som vanligt. The Division 2 hade sjukligt stor potential men loot är tydligen svårt för utvecklarna att förstå sig på. Varför inte bara bjuda in ett gäng erkända youtubers och rådfråga dem, så får vi äntligen den där dröm looter shootern alla vill ha (eftersom Bungie har så förbannat svårt att göra samma sak också)

Inaktiv

Kan bara tala för mig själv såklart, men det är absolut bästa looter shootern jag lirat.
Bra känsla av progression, feta eldstrider och adrenalinpåslaget när man hittar exotic gear i dark zone är ju knark.

Brukar bara komma upp i typ 20h innan jag tröttnar på sådana spel vanligtvis, men är uppe i 300h nu på Div2 och har inte tröttnat än. Har dock paus nu i väntan på loot-fixen, men kan knappt vänta känner jag.

Supervärt pengarna enligt mig.

Medlem
Skrivet av Turbodog:

Kan bara tala för mig själv såklart, men det är absolut bästa looter shootern jag lirat.
Bra känsla av progression, feta eldstrider och adrenalinpåslaget när man hittar exotic gear i dark zone är ju knark.

Brukar bara komma upp i typ 20h innan jag tröttnar på sådana spel vanligtvis, men är uppe i 300h nu på Div2 och har inte tröttnat än. Har dock paus nu i väntan på loot-fixen, men kan knappt vänta känner jag.

Supervärt pengarna enligt mig.

Håller med! Riktigt skönt lir. Bästa i genren utan tvekan.
Känns som mycket hat mot spelet är rutin och från folk som inte ens testat spelet.
Men men. Deras förlust

Medlem

Skräddaren säger nej bestämt nej!

Testpilot

Värt att spela faktiskt. Det är omväxlande och äckligt snyggt spel.

Jag hade roligt hela tiden då jag spelade kampanjen och njöt att springa runt och göra lite som jag kände i spelet.

Det mest imponerande är att det stöds och moddas och patchas konstant så spelet just nu är väldigt annorlunda mot då det släpptes.

Medlem
Skrivet av Turbodog:

Kan bara tala för mig själv såklart, men det är absolut bästa looter shootern jag lirat.
Bra känsla av progression, feta eldstrider och adrenalinpåslaget när man hittar exotic gear i dark zone är ju knark.

Brukar bara komma upp i typ 20h innan jag tröttnar på sådana spel vanligtvis, men är uppe i 300h nu på Div2 och har inte tröttnat än. Har dock paus nu i väntan på loot-fixen, men kan knappt vänta känner jag.

Supervärt pengarna enligt mig.

Har de fixat så att fiender inte helt plötsligt spawnar bakom dig när spring i staden och one-shottar dig?

Är shotgun killar fortfarande lika starka som snipers?

Medlem
Skrivet av EYEtriforce:

The Division 2 är egentligen ett bra spel. Det är LÄTT värt att köpa det så billigt och spela igenom alla missions och dra en gubbe till max level. Det är endgame som är fruktansvärt tomt i The Division 2, som vanligt fuckar Massive upp Looten, Dom gjorde precis samma misstag i The division 1, dom lystnar inte på communityn som vanligt. The Division 2 hade sjukligt stor potential men loot är tydligen svårt för utvecklarna att förstå sig på. Varför inte bara bjuda in ett gäng erkända youtubers och rådfråga dem, så får vi äntligen den där dröm looter shootern alla vill ha (eftersom Bungie har så förbannat svårt att göra samma sak också)

Jag håller med helt och fullt (har ca 280h speltid). Upp till lvl 30 var väldigt underhållande. Ett till plus är att det finns många fantastiska miljöer att utforska, men också unika platser för huvuduppdragen. Tänker tex på Air and Space museum, Federal Emergency Bunker och bossfighten i Space Administration HQ. Bara det är värt en hundring tycker jag

Men endgame-loopen är rent bedrövlig och det är i princip omöjligt att hitta rätt grejer för en vettig build. Dessutom har Massive genom flera uppdateringar gjort vissa builds orelevanta i ett läge att hitta rätt grejer redan är i princip omöjligt.

Jag hoppas verkligen att loot 2.0 uppdateringen blir bra, för det känns som det är den sista chansen att locka tillbaka spelare som slutat.


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Inaktiv
Skrivet av Rydell1986:

Har de fixat så att fiender inte helt plötsligt spawnar bakom dig när spring i staden och one-shottar dig?

Är shotgun killar fortfarande lika starka som snipers?

Hmm, har inte tänkt på något av dessa grejer sen första månaden vid release. Så antar att antingen är det fixat eller så har jag så bra gear nu att inget one-shottar mig.

Medlem

Najs price! Bara att skippa en utelunch och ta matlåda en dag.

12
Skriv svar