Cyberpunk 2077 får officiella Funko Pop-figurer (ja, Keanu Reeves är med)

Robot
Cyberpunk 2077 får officiella Funko Pop-figurer (ja, Keanu Reeves är med)
Medlem

Leksaker istället för mtx, känns som att delägarna blir nöjda, idioterna som köper skiten blir nöjda, cdpr kan fortfarande säga att alla andra AAA-företag är giriga.. Tycker synd om keanu att han bara blev en meme dock, gjorde ju några okej filmer.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Leksaker istället för mtx, känns som att delägarna blir nöjda, idioterna som köper skiten blir nöjda, cdpr kan fortfarande säga att alla andra AAA-företag är giriga.. Tycker synd om keanu att han bara blev en meme dock, gjorde ju några okej filmer.

Definitionen av ett trollkonto har aldrig varit tydligare.

Skulle nu det här vara dina åsikter och så du uttrycker dem, så kan du omöjligen må särskilt bra. Beklagar i så fall att du mår som du gör.

Medlem

wat? Blev illamående medans jag läste det här, så jag kanske missade. men wat?

Och in b4 folk tycker att det är olika avdelningar: Nickedockfolket kunde ha varit kvar på disney!

Medlem

Funko pop måste vara världens tråkigaste figurer

Medlem

Jag vet inte vem som köper sådant eller varför. Men kul om dom har kul.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

_Otroligt_ fult. Synd att det måste vara så här.
Varför blev den där stora huvudsaken något? Kommer det från japan?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Scream112:

Definitionen av ett trollkonto har aldrig varit tydligare.

Skulle nu det här vara dina åsikter och så du uttrycker dem, så kan du omöjligen må särskilt bra. Beklagar i så fall att du mår som du gör.

Nä det gör jag nog inte. Tack.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Moderator | Testpilot
Skrivet av DAoG:

Funko pop måste vara världens tråkigaste figurer

Det är ju en åsikt, men jag gillar dem personligen. Helst under en tid några år tillbaka när jag inte hade mycket pengar. Många av dem har också inte alltid de jobbigt fula ögonen oxh mun som nästan alla andra.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Har aldrig fattat Funko Pop men helt ärligt, finns de någon som gillar dom och vill köpa dem är de ju fritt fram att sälja dem. Har min beskärda del av collecters gubbar av andra slag så kan ju lixom inte döma någon bara för att jag inte fattar deras grej. Annars ger man ju rätt till högstadie mobbarna som hankade ner på ens nörd grejer i skolan bara för att dom inte fattade vad man såg för nöje i det

Avstängd

Dom är vansinnigt fula. Har hundratals figurer, bl.a Hasbro Star Wars, i princip alla LOTR från ToyBiz m.m, för det mesta riktigt snygga och liknar de verkliga karaktärerna in på små detaljer.

Medlem

Vad fan är funko pop?


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Moderator | Testpilot
Skrivet av Ghost Writer:

Vad fan är funko pop?

Små, billiga och "söta"-figurer.

https://www.funko.com/


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar