Arduino "Kit Katt", en kul (tror jag) byggsats om man har lite koll i ämnet,

Medlem
Arduino "Kit Katt", en kul (tror jag) byggsats om man har lite koll i ämnet,

Pysselhörnan presenterar:
(obs, om någon beställer så förstås på egen risk)

Fick en sådan här (också ) i f-dags present.
Har än så länge koncentrerat mig på att läsa/kolla och lagt på mjukvaran, fastnade nu på att göra den manöverbar via blutooth.

Sicke fall en kul pryl (tycker jag).
Skulle säga att den kräver både byggvana, lite soft vana och kanske en del RC.

Ingen butik man kan gå och byta ut trasiga grejor till, så det är väl nackdelen.
Iofs. finns nog alla delar utom det moddade arduino kortet att köpa här för mindre summor.

Petoi Nybble,
https://www.petoi.com

Indiegogo projekt,
https://www.indiegogo.com/projects/nybble-world-s-cutest-open...

Bygg doc, finns mer att läsa/se,
https://docs.google.com/document/d/1DPbqiWkSWnGqmX-0FWCXq34Xg...

Någon annan som har en?
(kanske ingen större risk, då det ser ut att vara runt ~350 sålda via indiegogo om jag såg rätt.)


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Otroligt rolig sak! Går något sönder får du köpa en 3D skrivare.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av DKvarn:

Otroligt rolig sak! Går något sönder får du köpa en 3D skrivare.

Fick en sådan också, så grunden är löst Håller på att ta igen förlorade år i ämnet där

Finns också ett "open cat project" har jag sett när jag samlat info. för här får man inga STL filer, även om jag sett i forumet för produkten att han gett iväg någon enstaka för någon trasig bit.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem
Skrivet av cb99:

Fick en sådan också, så grunden är löst Håller på att ta igen förlorade år i ämnet där

Finns också ett "open cat project" har jag sett när jag samlat info. för här får man inga STL filer, även om jag sett i forumet för produkten att han gett iväg någon enstaka för någon trasig bit.

Okej... Så... finns det en öppning för att vara likvärdig dig i dina relationer? Vill oxå ha sådana presenter!

Går en bit av så limma och mät den och sen bara rita upp den själv, nytt projekt att lära sig! Byta ut vissa delar mot utskrivna! Vid en första blick tänkte jag på att man skulle kunna göra en roligare svans om man hade en 3D-skrivare (och en massa tid)


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av DKvarn:

Okej... Så... finns det en öppning för att vara likvärdig dig i dina relationer? Vill oxå ha sådana presenter!

Går en bit av så limma och mät den och sen bara rita upp den själv, nytt projekt att lära sig! Byta ut vissa delar mot utskrivna! Vid en första blick tänkte jag på att man skulle kunna göra en roligare svans om man hade en 3D-skrivare (och en massa tid)

Det löser sig nog när du fyller jämnt och blivit "gammal nog"
Svansen är en god ide, ska fundera på den.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

1
Skriv svar