Monster Hunter World till pc hinner ikapp konsolerna i vår

Robot
Monster Hunter World till pc hinner ikapp konsolerna i vår
Medlem

Moster Hunter World, eh? Det låter annorlunda!

Frilansare
Skrivet av xScaryKidx:

Moster Hunter World, eh? Det låter annorlunda!

Det är en sequel!

Medlem

Jag väntar med att spela PC versionen pga buggarna som finns. Hoppas Capcom fixar de snart.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Cooling23:

Jag väntar med att spela PC versionen pga buggarna som finns. Hoppas Capcom fixar de snart.

De har ju fixat det mesta nyligen. Patch finns ute.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Lika buggigt för alla! Yay!

Medlem

@Cooling23: Jag köpte det för typ två veckor sedan och tog chansen. Märkte inte av några större grejer förutom att jag har lite sämre FPS. Jag har iofs ett redigt jävla system och det var ju mest såna som inte hade några problem med performance.
Och save delete kan man ju enkelt lösa genom att göra en backup på sina lokala saves.

Gnällkuk
Skrivet av xScaryKidx:

Moster Hunter World, eh? Det låter annorlunda!

Incestporr har ju varit på stark frammarsch senaste åren, nu även på spelfronten tydligen!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag vet att Iceborn nyligen släpptes till konsoler (september 2019) och nu till PC, Men finns det någon information om att de kommer att jobba vidare på en uppföljare med tanke på succén?

Gen
Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Jag vet att Iceborn nyligen släpptes till konsoler (september 2019) och nu till PC, Men finns det någon information om att de kommer att jobba vidare på en uppföljare med tanke på succén?

Gissningsvis jobbar core team med uppföljaren just nu och har ett annat mindre team som underhåller spelet. Med tanke på succén vore det underligt om de inte släpper en uppföljare.

Medlem

Hoppas verkligen att man kan transferra från konsol till PC. Har 300 timmar på konsol och vill hemskt gärna lira med min polare på PC. Dels för ögongodis men också och frameraten! Har ingen lust att börja om då detta är ett väldigt grindigt spel. Erbjuder dom det är det ett givet köp för min del

Medlem

Tydligen släpptes dlcn för tidigt som vanligt. Det roliga är att pc ports alltid är buggiga ubland nästan trasiga. Är det inte bättre göra pc först konsol sedan eller ha 2 teams enn som skapar konsol variation och en för pc.

1
Skriv svar