Cyberpunk 2077 försenas - släpps inte i april!

Robot
Cyberpunk 2077 försenas - släpps inte i april!

CD Projekt gjorde precis spelvåren lite tristare.

#cyberpunk-2077


Medlem

Tråkigt men bättre det än att släppa det med onödiga buggar. Finslipa och släpp det senare är helt ok.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

Bra! Jag vill ha en så buggfri upplevelse det bara går av det här spelet. Men lite tråkigt på samma gång.

Moderator | Testpilot

Tråkigt att behöva vänta för att få spela, men samtidigt bra. Nu får de extra tid att få bort buggar och finslipa spelet i helhet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

NuZ
Testpilot

Tråkigt men kanske bra i slutändan. Shit! Kom på att då kommer de säkert vara på E3 och visa en hel del grejjer!?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Jag.

Dog lite.

Dog ännu mer.

Nu är jag död.

(Bara positivt att dom polerar spelet såklart)

Medlem

Tur det finns annat att spela


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Moderator | Testpilot
Skrivet av Zensu:

Jag.

Dog lite.

Dog ännu mer.

Nu är jag död.

(Bara positivt att dom polerar spelet såklart)

My disappointment is immeasurable and my day is ruined.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Men jag har ju lagt in om semester!!! %%¤#¤&#&


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Kan tyckas konstigt. Men det låter bra i mina öron då man kan njuta lite längre av FF7. Tro absolut att FF har nått med förseningen och göra.

Medlem

Håller med alla här. Det är bara bra att de tar den tid de behöver för att göra ett så bra spel som möjligt.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Hoppas att dom slipper cruncha nu med. Vi kan vänta ett tag till 😁


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Det är sjukt ändå. Förr när något spel blev försenad vart man besviken, nu när jag läser denna nyhet tänker jag mer "creds till utvecklaren som hellre försenar spelet än släpper det ofärdigt"

Kan ha att göra med senaste årens extrema besvikelser Anthem Fallout 76 mfl.

Men visst är det så, ta tid på er, gör klart ert spel.

Medlem

Första intrycket blev naturligtvis "nej vad trist" Men det tog cirka fem sekunder då jag mer tänkte "åh vad skönt" Dels naturligtvis att det kommer finnas färre bugar och annat "förhoppningsvis" men också för att det kommer en hel hög med intressanta spel både före och efter april. Resiedent Evil 3 är något jag ser fram emot men även Trials of Mana, Ori And the Will of Whispers, Doom Eternal, The Last of Us II och jag kan hålla på en stund. Känns skönt att man fått lite andrum på något sätt.

Backloggens befriare

Ja, det är ju inte så att man har ont om spel, direkt...


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av Hexon:

Kan tyckas konstigt. Men det låter bra i mina öron då man kan njuta lite längre av FF7. Tro absolut att FF har nått med förseningen och göra.

Tror knappast att CDPR känner sig hotade av något jrpg.

Medlem

Det är bara bra spel försenas så kansk dom kan bli klar och släppa ett spel dom är fardigt. Igentligen tycker jag dom ej borde ge något utgivnings datum förens dom sjävla vet med säkerhet att spelet är klart och när det klart då kan man släppa ett datum man vill ge ut det.

Sedan förstår jag inte på folk som blir arg/besviken fan har ni väntat 2-4 år kan man nog vänta lite till har ni så bråttomt att spela spelet? jag mins hur no man sky blev för senat och dom fick döds hot vilket är löjligt och sedan släppte dom ändå spelet långt för tidigt.

Medlem

Fan det spel jag verkligen såg fram emot nu i vår...


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Fudge. Men då har Nvidia 3000-serien garanterat kommit.

Medlem

Gissar på 2021 och release på de nya konsolerna

Medlem

Nu vill man ju ha en livereaktion/ kommentar från Jocke Bennet!

Medlem
Skrivet av Yabba:

Tror knappast att CDPR känner sig hotade av något jrpg.

Nått jrpg? Detta är inte något vanligt jrpg detta är Final Fantasy. Tror tyvärr Inte du vet hur stor fanbase FF har. CDPR passar säkert på så klart och finputsa sitt spel till release. Men det är ingen slump att dom låter meddela att deras spel blir försenat dagen efter SE meddelar att dom flyttat sitt.

Medlem

Jag som är pappaledig och tänkt lägga all tid grabben sover på dagarna åt Cyberpunk.. Så trist men så är livet..

Såna här anledning som jag inte gillar att utvecklare säger ett släpp datum för tidigt och så långt ifrån.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Men.... vad i helvete... aja xD

Do your thing, Cd project <3


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Yabba:

Tror knappast att CDPR känner sig hotade av något jrpg.

"Något jrpg"? Ifall det finns två spel som man absolut inte ska släppa sitt eget spel i närheten av, så är det FF7 Remake och Half Life 3. Ja, sådan är statusen på FF7.

Originalet klassas som ett av de mest universellt älskade spelen som någonsin gjorts. Remaken har skrikits om sedan 2000, när Ps2 släpptes.

Medlem

Bra, detta spelår började kännas sjukt framtungt så bra att det flyttades.

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Men jag har ju lagt in om semester!!! %%¤#¤&#&

Samma här, haha! Får lägga den dagen någon annanstans istället xD


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Yabba:

Tror knappast att CDPR känner sig hotade av något jrpg.

Inte för att jag är något jättefan av Jrpgs men att kalla FF7 Remake för "något" random jrpg är nästan komiskt. 😂

Medlem

Väljer alternativet "Spelar ingen roll, finns annat att göra så länge." Varken stöttar eller ogillar det.

Skriv svar