2010-talets bästa speltrailer?

Medlem
2010-talets bästa speltrailer?

Jag är nyfiken på vilka trailers till olika spel som släpptes förra årtiondet som ni minns, vilken är den bästa?
Även om trailern inte på något sätt levde upp till spelet så skapar Dead Island trailern en otroligt påverkan på mig.

Moderator | Testpilot

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem
Medlem

Blizzard har levererat en hel del guldkorn genom Hearthstone, skulle placera trailern för Whispers of the Old Gods eller Witchwood som något av det bästa från årtiondet.

Fragtjuv

Dead Island-trailer tycker jag fortfarande är helt enorm. Ger en helt fantastisk känsla.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Skribent
Skrivet av joelthor100:

Dead Island-trailer tycker jag fortfarande är helt enorm. Ger en helt fantastisk känsla.

Den är briljant på alla vis. Nu blev spelet mediokert, men det känns nästan inte som något spel hade kunnat leva upp till känslan de skapade med trailern.


signatur

"Writer and Fighter"

Releasehästryttare

0% chans att spelet blir lika bra som trailern:

Medlem

Ooh, älskar trailers. Det ger en lite att smaka på, luckorna får man fylla upp med ens egna fantasi. Vilket kan göra det till så orimligt höga förväntningar, om man vågar drömma lite.
Ska fundera lite, men dead island trailern är svår att slå. DICE gör generellt riktigt bra trailers.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Medlem

Fortfarande en favorit.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Tråddemonen
Testpilot
Medlem

Denna trailer är en av de bästa som kom ut

När farsan ler när han vet att hans son äntligen gått över till den mörka sidan är så sinister och perfekt för känslan

Medlem

Den här sekvensen ansågs som så bra att den kördes rakt av som trailer på Gamescom osv.

Medlem

Tycker csgo trailern säljer känslan i spelet ganska väl!

Medlem

Detta är utan tvekan min favorit. Jag fick nästan tårar efter jag såg trailern första gången.

Medlem

Dead Island-trailern är ett rent mästerverk. I samma nivå som Gears of wars första trailer (ej godkänd för denna tråd).


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Cooling23:

https://www.youtube.com/watch?v=zw47_q9wbBE

Detta är utan tvekan min favorit. Jag fick nästan tårar efter jag såg trailern första gången.

Helt otrolig och underbar. Passande för ett av få sanna mästerverk.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Kort, med mycket stämning och djup.

Medlem
Medlem

signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Omöjligt att säga en trailer men här är några som jag inte sett någon annan nämna. Men typ alla från Blizzard blur och Legue of legends.

Medlem

Prey 2 trailern, synd att spelet aldrig blev verklighet.

Medlem
Medlem

Utan tvekan Mass Effect 2!!! Magi!

Gnällkuk

Folk verkar ha det kämpigt med svenskan, det är EN trailer.

För mig är det hands down denna! Aldrig blivit mer hype och uppgraderade datorn inför släpp!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Folk verkar ha det kämpigt med svenskan, det är EN trailer.

För mig är det hands down denna! Aldrig blivit mer hype och uppgraderade datorn inför släpp!

https://www.youtube.com/watch?v=9DM7NsxOS0Q

Samma här, gick all-in och hostade up 23k för creme de la creme när det begav sig. Har kvar mitt steelseries 6gv2 jag köpte i samma veva än idag. Blev sjukt hype av att se trailern igen, samtidigt som jag är förundrad över hur de totalt dödat spelserien sedan Bf3.

Medlem

Medlem

Så grymt många bra trailers! Men favoriten är nog "A night to remember" för Witcher 3.

Dock gillar jag verkligen Dead Island 2 trailern, nästan mer än föregångaren


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Om man bara får ta en väljer jag denna. Om man får välja fler väljer jag samtliga trailers från Beyond Good & Evil 2.


signatur

Kunskapsförmedlare.

123
Skriv svar