Resident Evil 3 visar upp sig i ny video

Robot
Resident Evil 3 visar upp sig i ny video

Nemesis in the house. 20 screens också!

#resident-evil-3-remake


Medlem

Ser ju riktigt bra ut. Som man längtar!!!

NuZ
Testpilot

Hype!!!!!!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Blir inget köp för min del hatar att bli jagad i spel därför köpte jag inte re 2 remake sen dom ändrade att mr x var med hela tiden i polis huset

Medlem

Om detta ens är i närheten av RE2 Remaken kommer det bli episk! Ser fram mot många jobbiga timmar med hjärtat i halsgropen och Nemesis hack i häl

Medlem
Skrivet av Vampir:

Blir inget köp för min del hatar att bli jagad i spel därför köpte jag inte re 2 remake sen dom ändrade att mr x var med hela tiden i polis huset

Haha ja, det är störande med odödliga fiender men tyckte det fungerade rätt bra i remaken av RE 2. Han var inte efter en hela tiden utan kunde röra sig lite avsides.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem
Skrivet av Blazter:

Haha ja, det är störande med odödliga fiender men tyckte det fungerade rätt bra i remaken av RE 2. Han var inte efter en hela tiden utan kunde röra sig lite avsides.

Plus att man ju kan stoppa honom tillfälligt. Det kostar en hel del bly dock.

Jag var skeptisk innan jag spelade Remaken, kändes som att det skulle vara störigt att inte kunna utforska i lugn och ro. Men ack så fel jag hade, Mr X var nog det bästa med hela spelet. Stor stämningshöjare.

Ser fram emot trean.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Vampir:

Blir inget köp för min del hatar att bli jagad i spel därför köpte jag inte re 2 remake sen dom ändrade att mr x var med hela tiden i polis huset

Vill inte säga att man blir jagad, mer förföljd. Tempot är lågt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Plus att man ju kan stoppa honom tillfälligt. Det kostar en hel del bly dock.

Jag var skeptisk innan jag spelade Remaken, kändes som att det skulle vara störigt att inte kunna utforska i lugn och ro. Men ack så fel jag hade, Mr X var nog det bästa med hela spelet. Stor stämningshöjare.

Ser fram emot trean.

Aha, jag lät bli att slösa skott Man kunde ju utforska i lugn och ro tills nästan slutet på polisstationen då han dök upp


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

1
Skriv svar