Nya PUBG-kartan sägs bjuda på förstörbara miljöer, enligt skakigt rykte

Robot
Nya PUBG-kartan sägs bjuda på förstörbara miljöer, enligt skakigt rykte

Bilderna bjuder på Mellanöstern-vibbar.

#playerunknowns-battlegrounds, #pubg


Releasehästryttare

Det förvånar mig fortfarande att ingen utvecklare gör en free to play klon av rainbow six siege med lika eller mer förstörbara väggar/saker, så kul att Pubg gör det, om det nu är sant.

Medlem
Skrivet av Devan:

Det förvånar mig fortfarande att ingen utvecklare gör en free to play klon av rainbow six siege med lika eller mer förstörbara väggar/saker, så kul att Pubg gör det, om det nu är sant.

Förstörelsen från Red Faction : Guerilla vore ju underbart i alla FPS spel (singleplayer och multiplayer) men kan tänka mig att det kan bli väldigt krävande för konsol/dator, iallafall i online spel.

Medlem

Hoppas banorna ser lite finare ut också, tyckte alltid miljöerna kändes lite hafsigt gjorda. Inte riktigt nån ursäkt till det längre efter all dom miljoner som dragits in.

Medlem
Skrivet av Tarmböld:

Hoppas banorna ser lite finare ut också, tyckte alltid miljöerna kändes lite hafsigt gjorda. Inte riktigt nån ursäkt till det längre efter all dom miljoner som dragits in.

Var det längesen du spelade det?
Ser hur bra ut som helst nuförtiden imo.

Inaktiv
Medlem

Bara jag som tycker det hade varit hur skumt som helst om endast en karta av fem hade förstörbara strukturer? Känns som en grej som borde implementeras på alla kartor, eller ingen.

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Bara jag som tycker det hade varit hur skumt som helst om endast en karta av fem hade förstörbara strukturer? Känns som en grej som borde implementeras på alla kartor, eller ingen.

Håller med!
Antingen lägger de in det på alla eller ingen.
Hade varit en annan sak om det bara fanns typ raketgevär på den nya kartan som man kan spränga väggar med osv.

Men om bilar och vanliga vapen kan ta sönder väggar och murar på ny kartan och inte på de gamla så hade det känts jävligt konstigt om man spelar en hel kväll/natt och kör massa missions på olika kartor osv.

Medlem

Ska bli skoj att testa. Hoppar fortfarande in då och då och kör en match


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Bara jag som tycker det hade varit hur skumt som helst om endast en karta av fem hade förstörbara strukturer? Känns som en grej som borde implementeras på alla kartor, eller ingen.

Var ligger logiken i detta? Om förstörbara strukturer mottas dåligt av spelarbasen så har de ju kastat bort massvis med resurser på att göra om alla kartor. Visst har PUBG gjort en del tveksamma väl under åren men de är ju inte totala idioter.

Medlem

Vaulting var ju bara tillgängligt på Miramar förr innan de la in det på Erangel.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Var ligger logiken i detta? Om förstörbara strukturer mottas dåligt av spelarbasen så har de ju kastat bort massvis med resurser på att göra om alla kartor. Visst har PUBG gjort en del tveksamma väl under åren men de är ju inte totala idioter.

Jag förstår vad du menar, om de släpper kartan i beta eller liknande så visst... men att spelet skulle ha sån skillnad på gameplay från karta till karta i live versionen blir ju bara konstigt. De säger ju att spelet ska vara en e-sport, en sån grej går rakt emot det konceptet i min mening.

1
Skriv svar