Tunga rykten om Assassin's Creed: Ragnarok är förmodligen falska

Robot
Tunga rykten om Assassin's Creed: Ragnarok är förmodligen falska
Obe
Medlem

Litar inte på branschanalytikerna, "Ragnarok" blir nästa. mark my words

Medlem

Jag hoppas verkligen på ett Assassin's Creed med vikingar. Jag hoppas Obe har rätt

Medlem
Skrivet av YmerXE:

Jag hoppas verkligen på ett Assassin's Creed med vikingar. Jag hoppas Obe har rätt

Jag tror absolut att det är ett Assassin's Creed med nordisk mytologi och Vikingar. Anledningen är att de två tidigare spelen baserades på populära Egyptiska och Grekiska mytologier och har gått väldigt bra för Ubisoft. Sen är det nordisk kvar av de mest vanliga och populära.

Jag kan dock se framför mig Aftonbladet artikeln där Martin Eriksson rasar om hur spelet gör allt fel.

Obe
Medlem
Skrivet av YmerXE:

Jag hoppas verkligen på ett Assassin's Creed med vikingar. Jag hoppas Obe har rätt

Jag är skapligt säker på detta, tänker inte gå in djupare på dettta dock. Men från vad jag hört så är detta nästa

Ambassadör
Xbox

Ge mig vikingar för bövelen!


signatur

Jump in.

Medlem

What Mortaigne said. E-Type gillar inte vikingar? Antar att det kan ses som nazistiskt, rasistiskt och fascistiskt i vissas ögon. Det är en intressant mytologi, likt den Egyptiska och Grekiska.

Medlem
Skrivet av YmerXE:

What Mortaigne said. E-Type gillar inte vikingar? Antar att det kan ses som nazistiskt, rasistiskt och fascistiskt i vissas ögon. Det är en intressant mytologi, likt den Egyptiska och Grekiska.

Han gillar vikingar. Han syftar nog mer på att han kommer klaga på att allt inte är realistiskt ur ett historiskt perspektiv (att de har horn på hjälmar osv).

Medlem

@Potatisbullen: Ahh, då låter e-type bättre i mina ögon.

Medlem

Nej snälla! Jag vill ha Rom vid dess storhetstid, Intriger med Senatorer och hoppa på Colosseum! PLEEEEEAAASE!

Medlem

Kan vara att man utforskar "viking world" som en outsider som ska för 511e gången hitta ett äpple som ett gäng helt nya antagonister på Abstergo återigen är ute efter för world domination.

Så springer ett gäng barbarer tillsammans och stoppar detta i både nutid och dåtid rent genetiskt med en fet cliffhanger som du aldrig får reda på mer om i nästa spel.


signatur

Ordo Ab Chao

"Assassin's Creed: Dynasty" - är något jag själv skulle vilja spela. Antagligen jobbade Genghis Khan på Abstergo Industries när de sysslade med hönor och getter.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Yes äntligen får vi riktiga assassins "Vikingar" speciellt när de gömmer sig bland klippor och sten och anväder sitt skägg som kamouflage (vit mossa) hugger någon stackare i ryggen med sin yxa.

1
Skriv svar