Diskutera – Vilka spel är hetast i år?

Medlem

cyberpunk och dying light 2. sen kmr där nog fler som man ej vet om men just nu dessa.

Medlem

FF7 Remake, Ori och Cyberpunk.

Medlem

Cyberpunk och HL:Alyx. Plus allt annat i VR. Pannkaksspel ger jag inte mycket för i övrigt.

Medlem

Cyberpunk
Last of us 2

Medlem

The Last of Us 2. Uppföljaren till världens bästa spel ser ut att kunna överträffa den underbara föregångaren.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

1. Cyberpunk först och främst, Duh... när tidernas bästa spel får ett syskon är det läge att hypa. 🤘

2. Warcraft 3 Reforge, har längtat efter att få återvända till warcrafts värld sedan Wc3 först blev uttjötat, nu får man en ny chans att kämpa för Lordaeron.💪

3. Och sist men inte minst Ghost Of Tsushima, verkar helt awesome ☺️

Medlem

Final Fantasy VII Remake, Cyberpunk 2077, Half-Life: Alyx, Elden Ring, Ghost of Tsushima, Last of Us II, Resident Evil 3.

Ojojo detta året kommer bli ett bra spelår!

Medlem

Cyberpunk 2077, men jag vill väldigt gärna veta mer om när Elden Ring och Baldur's Gate 3 ska släppas. Och när nästa Bethesdaspel kommer. Det har varit tyst väldigt länge om alla ens mest emotsedda grejer.

Medlem

För egen del ser Cybeepunk 2077 och The Last of Us 2 ut att bli något alldeles extra.

Medlem
Medlem

För mig är det (som så många andra) Cyberpunk som smäller högst.

Jag har ingen PS4 och tänker inte köpa en för FF7. Dessutom gillar jag inte spel man släpper i episoder. Blir ju tokig och mår dåligt bara det blir uppehåll i en TV-serie man gillar. Jag väntar snällt tills det åtminstone är nära med sista episoden.

På Blizzcon sa dom att D4 kommer till PC, Xbox one och PS4 så jag hoppas att det släpps i år även om jag tror på ett senare datum..

Medlem

Ser fram emot en massa olika titlar, men de enda jag vågar låta mig själv bli hypad för är Spelunky 2 och Cyberpunk 2077.

Medlem

det var en lätt fråga.. Cyberpunk!

Medlem

1. Microsoft Flight Sim
2. Desperados 3
3. 2077

Medlem

Cyberpunk som min solklara hypade etta!

Sen har vi i ingen speciell ordning:

Elden ring
The last of us 2
Doom eternal.
FF7 Remake
Half life: Alyx, men det kommer jag bara köra om jag får köra via någon annans VR-sett, Inte en chans att jag degar ut pengar på något med så klent spelbibliotek

Medlem

Får nog instämma med flera och säga Cyberpunk, The last of us part 2 och Dying Light 2 även om jag inte riktigt fastnade för första Dying Light.

Knappt några andra jag har koll på som släpps i år så ser fram emot att tampas lite mer med backloggen som ändå inte är speciellt stor men desto mer intressant.

Medlem

Elden Ring verkar rejält häftigt och lilkaså Cyberpunk så det ska givetvis spelas!

Medlem
Skrivet av rmpyro:

Cyberpunk, Starcitizen 4.0, Age of empire 4, Starfield

Så efter SC 4.0 kommer det vara i klass med de andra releaserna, dvs ett färdigt spel? Jag menar hittills har ju CIG gömt sig bakom att ”det bara är en alpha” när man förklarar allt som inte fungerar idag.

Medlem
Skrivet av IMSG:

Så efter SC 4.0 kommer det vara i klass med de andra releaserna, dvs ett färdigt spel? Jag menar hittills har ju CIG gömt sig bakom att ”det bara är en alpha” när man förklarar allt som inte fungerar idag.

Få se vad som händer då, det ska va startpunkten för alla solsystem dom ska lägga in i spelet. Full persistance och server meching efter det. Sen får vi se om AI och dom andra sakerna är tillräckligt finslipat fram till dess. Det var en stor skillnad från 2.6 till 3.0.

Men för oss som spelar nu, kommer spelet va mycket bättre. Men dom som väntar till spelet är helt färdigt får vänta ett tag till. När allt som vi gör i spelet sparas även efter patcherna, så kommer jag spela spelet mycket. Kommer kanske spela det mer än cyberpunk.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Testpilot

* Cyberpunk
* Half Life Alyx

Sen är det för många spel som man inte ens vet om de kommer släppas 2020.

Medlem

Det kommer en hel del bra spel under 2020, men Cyberpunk 2077 är det enda av dem som garanterat kommer att vara värt 600 kr.

Medlem
Medlem

kane and lynch , det nya liret.

Medlem

FFVII Remake är det hetaste spelet någonsin. Sedan är jag förstås även väldigt sugen på The Last Of Us 2.

Medlem

Cyberpunk, Ori och FFVII Remake är nog dom spelen jag är mest sugen på, resten blir nog införskaffat på nån rea.

Medlem

cyberpunk utan tvekan, sen half life alyx.
Star citizen är även intressant, men frågan är om full release sker 2020.

Medlem

Ehm, jag är en udda fågel som enbart ser fram emot Flight Simulator..


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Empire of sin såg riktigt nice ut! Som Gangsters back in the day!

12
Skriv svar