Elden Ring visas på mässa nästa månad

Robot
Elden Ring visas på mässa nästa månad
Gnällkuk

Oj, det var oväntat tidigt. Jag hade väntat mig att det skulle vara tyst om spelet i ett par år åtminstone.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Oj, det var oväntat tidigt. Jag hade väntat mig att det skulle vara tyst om spelet i ett par år åtminstone.

Då hade jag fryst ner mig själv. De har redan arbetat på spelet i tre år.

Gnällkuk
Skrivet av Vamp:

Då hade jag fryst ner mig själv. De har redan arbetat på spelet i tre år.

Tre år är ju dock ingenting idag, men ska ärligt säga att jag inte visste att de hållit på så länge


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Tre år är ju dock ingenting idag, men ska ärligt säga att jag inte visste att de hållit på så länge

Det beror ju helt på studions storlek, hur många resurser som arbetar på projektet samt storleken på spelet, men nej, tre år behöver inte vara så lång tid. Spelet ska dock släppas i mars om From ska följa sitt vanliga relesemönster och det tror jag är alldeles för tidigt. Jag tror på oktober kanske. Med det i åtanke kändes din gissning på några års tystnad lite avlägsen.

Redaktör

Källan skrev att det inte blir spelbart. Det förbryllar därför att jag skrev att det ÄR spelbart...

/Tomas - nu med nytvättade glasögon


signatur
Gnällkuk

@Tomas Helenius: Homas Telenius i farten igen, den där odågan till halvbror.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Fromsoft gör dem bästa spelen enligt mig så ser verkligen fram emot detta!

Redaktör
Skrivet av trickeh2k:

@Tomas Helenius: Homas Telenius i farten igen, den där odågan till halvbror.

Just det... Den jäveln!


signatur
Medlem

Som jag förstår är det enbart E3-trailern som kommer visas, alltså inget nytt.

https://www.gamespark.jp/article/2020/01/10/95910.html

"UPDATE (2019/01/10 20:40) : When the article first appeared, the new trailer was published in the headline and the article, but it has become clear that the special site has been updated and the trailer of E3 2019 will be released. Was. The release of the new trailer is an error, and we will apologize to all concerned and readers for correcting it."


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Som jag förstår är det enbart E3-trailern som kommer visas, alltså inget nytt.

https://www.gamespark.jp/article/2020/01/10/95910.html

"UPDATE (2019/01/10 20:40) : When the article first appeared, the new trailer was published in the headline and the article, but it has become clear that the special site has been updated and the trailer of E3 2019 will be released. Was. The release of the new trailer is an error, and we will apologize to all concerned and readers for correcting it."

Men det låter helt absurt. Varför skulle de åka till en mässa och visa upp en ”trailer” (snarare teaser) som hela världen haft tillgång till i åtta månader? Okej om det inte är spelbart på mässan, men något nytt måste de visa upp snart.

Medlem

@Vamp:

Jo, lite märkligt kanske. Men dom vill väl fräscha upp folks minne och visar något under Playstations ryktande konferens(som är i februari) eller E3. ^^

Men också märkligt att man skulle visa upp något nytt just under denna game-show. Mer ögon på E3 / Game Awards / TGS skulle jag gissa?

Vi får väl se vad som händer, hoppas självfallet på något nytt, men gissar på att det blir E3-trailern.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Tråddemonen
Testpilot

Det kanske kommer Souls relaterat innehåll till sajten i helgen.

Men vem vet? 💁‍♂️

Skrivet av Zimpan:

Det kanske kommer Souls relaterat innehåll till sajten i helgen.

Men vem vet? 💁‍♂️

Ganska säker på att Batman vet


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

1
Skriv svar