Det här chassit är snyggare än ditt, och inspirerat av WoW-staden Stormwind

Robot
Det här chassit är snyggare än ditt, och inspirerat av WoW-staden Stormwind
Medlem

Supersnyggt, men för min del är ”vill-ha-faktorn” i botten. Jag vill ha så ren design som möjligt på allt teknikrelaterat.

Backloggens befriare

Nja, agree to disagree. Det där tilltalar mig verkligen inte alls.


signatur

Ad hoc addendum

Farornas Konung

Njaaa. Ser ut som en minigolfbana U.S.A style... Inte min stil direkt.

Medlem

Vem fan vill ha det där obäket på skrivbordet 🤮

Medlem

Kräves säkert en hel del jobb för att bygga det där men, Nej.. snyggt var det inte, Horde tema hade kanske gjort det lite bättre men inte ens då hade jag nog tyckt det var snyggt. Så all kudos till skaparen för dennes insats men... nej.

Medlem

Hehe helt andra ord på SweC än här.
Verkar som vissa FZ-medlemar inte förstår sig på det här med moddning.
Känns som det var större förr bland "vanligt folk" minns själv när man modda men blev alltid nå halvdant som man sen lessna på


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Snyggare - nej. Mer pimpat - utan tvekan.

Medlem

Det är väl ändå insidan som räknas?


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

NuZ
Testpilot

Andra toner här en på SweC xD
Jag tycker det är en skitsnygg mod och sjukt välbyggd. Skulle gärna vilja ha den där. Bra jobbat!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Smaken är som känt som baken. Har själv gärna ha ett stilrent litet chassi, inte en He-Man-borg.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Hehe helt andra ord på SweC än här.
Verkar som vissa FZ-medlemar inte förstår sig på det här med moddning.
Känns som det var större förr bland "vanligt folk" minns själv när man modda men blev alltid nå halvdant som man sen lessna på

Räcker det med klistermärken, eller måste man in med skärbrännare och sprayfärg för att det ska klassas som moddning?

Medlem
Skrivet av justhitx:

Räcker det med klistermärken, eller måste man in med skärbrännare och sprayfärg för att det ska klassas som moddning?

Titta på gallerierna på SweC 👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

God damn vad fult. Ser ut som ett Legoslott fick barn med en julgran.

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Smaken är som känt som baken. Har själv gärna ha ett stilrent litet chassi, inte en He-Man-borg.

Haha det första jag tänkte på med! THE POWER OF GREYSKULL!!! Satan vad fult det var😂😂😂💩

Gen
Medlem

Folk fokuserar mer på om de själva velat ha det än chassits design, jobbet bakom osv. Jag tycker det är helt otroligt! Vilket jobb! Sen hade jag iofs inte velat äga ett sådant chassi pga funktionaliteten men en riktig nörd hade nog inte haft något emot att ha de stående bland övriga WoW statyetter osv på display

Medlem
Skrivet av Gen:

Folk fokuserar mer på om de själva velat ha det än chassits design

Fast rubriken på artikeln säger ju att chassit är snyggare än mitt. Inte att det tog längre tid och mer skillz att bygga.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Hehe helt andra ord på SweC än här.
Verkar som vissa FZ-medlemar inte förstår sig på det här med moddning.
Känns som det var större förr bland "vanligt folk" minns själv när man modda men blev alltid nå halvdant som man sen lessna på

Jag har varit medlem på Swec sedan 2004 och har vid det här laget ungefär 25 års erfarenhet av datorer och jag tycker också att det är strykfult. Ingen kan ta ifrån honom alla långa, jobbiga timmar han har lagt ner på bygget. Det krävs talang för att få till detaljerna bra, men alla gillar inte samma saker. Spelar inte så stor roll om man kan något om moddning, man kan inte gilla allt ändå.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem
Skrivet av Metroid:

Jag har varit medlem på Swec sedan 2004 och har vid det här laget ungefär 25 års erfarenhet av datorer och jag tycker också att det är strykfult. Ingen kan ta ifrån honom alla långa, jobbiga timmar han har lagt ner på bygget. Det krävs talang för att få till detaljerna bra, men alla gillar inte samma saker. Spelar inte så stor roll om man kan något om moddning, man kan inte gilla allt ändå.

Klart alla inte har samma smak.
Tänkte mer på kommentarer som "vem vill ha den där på skrivbordet".
Jag vill ha "stilren" elektronik osv.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Gen
Medlem
Skrivet av Nioreh:

Fast rubriken på artikeln säger ju att chassit är snyggare än mitt. Inte att det tog längre tid och mer skillz att bygga.

Kanske var med glimten i ögat men visst, jag förstår din poäng. Dock är det snyggare än mitt iaf, jag har bara en svart fyrkant utan några detaljer eller bling osv (Define S).

Medlem
Skrivet av Molotov:

Klart alla inte har samma smak.
Tänkte mer på kommentarer som "vem vill ha den där på skrivbordet".
Jag vill ha "stilren" elektronik osv.

Jag vill inte heller ha den datorn på mitt skrivbord, så det handlar enbart om olika smak - inte hur mycket man kan om datorer eller moddning som det verkade på ditt förra inlägg.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem
Skrivet av Metroid:

Jag vill inte heller ha den datorn på mitt skrivbord, så det handlar enbart om olika smak - inte hur mycket man kan om datorer eller moddning som det verkade på ditt förra inlägg.

Man gör inte såna här saker i första hand att nån ska ha det som vilken dator som helst.
Precis som man inte fixar gamla bilar, whatever för att svennebanan ska köra till Coop


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Sorry, men har bättre snyggare ;)
Skrivet av Nyhet:

Faktiskt inte.. Har en ASUS ROG Deluxe rigg.. ALLT är ASUS ROG.. Givetvis med Aura sync så ALLT går i RÖTT = ROG = H O R D E!!
Bara där är det där schassit tumme ner, vem vill ha ett Allt chassi
Skämt åsido

Men for the HORDE runs deep

Rog: Sheet, Mus, Skärm, Chassi, Moderkort, Tangent bord, Hörlurarna: Japp även de ROG o lyser härligt rött RAM hittade jag ej ROG så de är TRIDENT Z RGB. Grafikkort: ROG POSEIDON 1080 TI, Vatten + Luftkylt = Infinity window, även ett Infinity Window på ProcessorKylaren, BÅDA lyser såklart R Ö T T, Liksom alla LED i hela chassit + alla ROG märken med LED på Moderkortet..

Så joo..

Min dator flinar lite i smyg mot den där i utseende..

Sorry..

Var ett onödigt dyrt köp dock.. 50k
I princip inte anv den alls..

1
Skriv svar