Quiz – Vad kan du om The Witcher-spelen?

Robot
Quiz – Vad kan du om The Witcher-spelen?

Du har (kanske?) sett Netflix-serien. Nu kollar vi vad du kan om The Witcher-spelen.

#fz, #quiz, #the-witcher


Medlem

9/10 Korrekta svar!
Ditt Witcher-kunnande får till och med Geralt att le.

misssade fråga 10, har inte gjort blood and wine än
satan!

Medlem

Lite gissningar. Okej många gissningar, de flesta var fel. Har inte spelat 1:an eller 2:an, eller expansions till 3:an. Har inte heller spelat klart 3:an även om jag är väldigt långt in i spelet.

Testpilot

9/10 Korrekta svar!

Ditt Witcher-kunnande får till och med Geralt att le.

Missade vad ettan hade haft för undertitel om det kommit till konsol.

Farornas Konung

7/10, Då har jag endast spelat 2:an i kanske 2h, och 3:an 10h. Går inte att undkomma kunskap om Witcher...

Frilansare

9/10, missade på W2-släppdatumet. Kan ta det.

Frilansare
Skrivet av Commander_Eggi:

9/10 Korrekta svar!
Ditt Witcher-kunnande får till och med Geralt att le.

misssade fråga 10, har inte gjort blood and wine än
satan!

Repent!

Medlem

Fanken, 9/10. Som Bennet missade jag releasedatumet för W2.


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

10/10, men så är The Witcher en av få spel-serier jag nördat mig ned i!

Medlem

10/10, inte oväntat då jag lirat sedan ettan kom lite sådär oväntat från sidan och även har läst böckerna förra året, plus nu sett serien också.

Sen kommer folk som vanligt gnälla på Geralt "bla bla vill skapa en egen gubbe bla" men jag håller inte med, jag föredrar "färdiga" personligheter, istället för ett tomt skal.
Smaken är som baken hursomhelst.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Tråddemonen
Testpilot
Medlem

7/10, är nöjd med det! Men tycker nog åndå att årstal i en quiz är lite småtråkigt 😄

Medlem

9/10 Korrekta svar!

Ditt Witcher-kunnande får till och med Geralt att le.

Medlem

8/10 Korrekta svar!
Ditt Witcher-kunnande får till och med Geralt att le.

::::::::: Det gick rätt så bra. Borde nog haft 1 pinne till dock ::::::::::

Shit, nu blev jag sjukt sugen att ge mig in i The Witcher världen igen. Kanske ska installera The Witcher 2 som jag bara testat en halvtimme. 3an har jag klarat 2 gånger.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Jag håller på!

jag klarade bara mainspelet förra året sen kom andra spel ut!

Just nu är jag nästan klar med mainspelet på min andra playtrough ska direkt in i HoS sen blood and wine,
spelar på Death march med enemy upscaling, Så det tar lite tid okej!

haha

Medlem

Blev en tia här med😊


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Äntligen ett bra quizresultat. 8 pinnar. Tur att Witcher 3 är ett av mina favoritspel "med rätta".


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

9/10 aldrig spelat ett witcher spel så hade tur med en del gissningar.

Medlem

6/10 Korrekta svar!


signatur

I drank what?

Medlem

10/10

Ditt Witcher-kunnande får till och med Geralt att le.

Medlem
Frilansare
Skrivet av Commander_Eggi:

Jag håller på!

jag klarade bara mainspelet förra året sen kom andra spel ut!

Just nu är jag nästan klar med mainspelet på min andra playtrough ska direkt in i HoS sen blood and wine,
spelar på Death march med enemy upscaling, Så det tar lite tid okej!

haha

Åh, kärlek

Medlem

10/10 kul! Bekräftelse på den nörd jag är.

Medlem

7 av 10
Har bara spelat The Witcher 3,
men det gick rätt bra ändå.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

8 av 10 är inte fyskam:-)

Medlem

9/10 Helvette också! Reflexmässigt svarade man naturligtvis assassins of kings men där föll det....

Medlem

10/10.

Nörd.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av Mutumba:

9/10 Korrekta svar!

Ditt Witcher-kunnande får till och med Geralt att le.

Missade vad ettan hade haft för undertitel om det kommit till konsol.

Samma här, det var den enda jag missade. Lite surt, vore första gången jag fick full pott på Fz. 😉


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Har spelat alla spelen men fick bara 7/10. Jag skäms..

Medlem

7/10

Jag har inte spelat ettan eller tvåan och endast tagit mig igenom halva trean så poängen känns ju okej.

12
Skriv svar