Awesome Games Done Quick går av stapeln imorgon

Gen
Medlem
Skrivet av Ernebro:

Jaha, och vad är problemet? Dissar man gdq för att det står vilket kön personen identifierar sig med, ja då är man nog universums största tönt.

Möjligtvis är problemet att det läggs fokus på sådana saker istället för vad AGDQ egentligen handlar om vilket är att samla in pengar till bekämpning av cancer? Sen tror jag att många reagerar på detta då det faktiskt är väldigt ovanligt att se något sådant (personligen är det första gången jag ser det). Men ja, det är vad jag själv läst på nätet iaf.

Skrivet av AplAy:

Jovars borde de ha planerat det bättre för det internationella planet. Tyvärr kommer alltid halva sidan av jordklotet få lida vid "internationella" evenemang. Vissa kliver då upp tidigare på mornarna för vissa spel de verkligen vill se, medan andra struntar i det, å en andel gnäller endast om saken.

Haha, såg det jag med. Liksom why even bother. De verkar dock ha tagit bort det redan efter 24 timmar eller så har de inte lagt in för alla spelare helt enkelt.

Nu har jag inte tittat så mycket men det verkar synas när en ensam spelare kör (står tex på PJs Mega Man 7 igenomspelning) men inte om det är fler än en (tex race)?

Medlem
Skrivet av Gen:

Möjligtvis är problemet att det läggs fokus på sådana saker istället för vad AGDQ egentligen handlar om vilket är att samla in pengar till bekämpning av cancer? Sen tror jag att många reagerar på detta då det faktiskt är väldigt ovanligt att se något sådant (personligen är det första gången jag ser det). Men ja, det är vad jag själv läst på nätet iaf.

Nu har jag inte tittat så mycket men det verkar synas när en ensam spelare kör (står tex på PJs Mega Man 7 igenomspelning) men inte om det är fler än en (tex race)?

Om det nu är så ovanligt så är det väl på tiden att du provar hur det är att låta den personen som önskar ha det så få ha det så utan att du ska lägga dig i och tycka att fokus riktas bort från spelen på grund av det. Det var det dummaste jag hört, har du inget annat att bry dig om, tex spelen utan istället lägger fokus på en sådan sak så ska du kanske helt enkelt undvika att titta.

Agdq & Sgdq är gratis för alla att titta på. Vi bjuds på fantastiska speedruns av personer som själva valt att vara med på eventet för att visa upp sina skills i de spel vi älskar. Vad med kan man begära?

Allt blir kommersiellt tillslut, det är tyvärr rätt ofrånkomligt. Mycket beror på ju på att publiken blivit större.

Om man inte står ut med gratis underhållning med tittarsiffror upp mot 150,000, att det står vilket kön personen identifierar sig med, att det svärs för lite eller att det blivit för kommersiellt, då kan du helt enkelt stänga av. Som med allt annat på internet.

Gen
Medlem
Skrivet av Minimjau:

Om det nu är så ovanligt så är det väl på tiden att du provar hur det är att låta den personen som önskar ha det så få ha det så utan att du ska lägga dig i och tycka att fokus riktas bort från spelen på grund av det. Det var det dummaste jag hört, har du inget annat att bry dig om, tex spelen utan istället lägger fokus på en sådan sak så ska du kanske helt enkelt undvika att titta.

Agdq & Sgdq är gratis för alla att titta på. Vi bjuds på fantastiska speedruns av personer som själva valt att vara med på eventet för att visa upp sina skills i de spel vi älskar. Vad med kan man begära?

Allt blir kommersiellt tillslut, det är tyvärr rätt ofrånkomligt. Mycket beror på ju på att publiken blivit större.

Om man inte står ut med gratis underhållning med tittarsiffror upp mot 150,000, att det står vilket kön personen identifierar sig med, att det svärs för lite eller att det blivit för kommersiellt, då kan du helt enkelt stänga av. Som med allt annat på internet.

Jag försökte ändå skriva så att det ska vara underförstått att det är kommentarer/åsikter jag läst på nätet och inte något jag själv står för men ser att du inte snappade upp det. Så för att vara helt tydlig - jag bryr mig inte det minsta om vem som spelar eller om HBTQ grejen, jag tittar bara på hur de spelar spelet så rikta din personliga kritik mot mig åt ett annat håll. Sen märkte jag att det stod "He/Him" just eftersom jag aldrig det på tidigare AGDQ (eller på andra ställen för den delen) men reagerade inte mer än så på detta.

Medlem

Vad är för det spel som liras den här säsongen? Jag har inte tittat på själva streamen hittills, men när jag kikat vad som spelas har det bara varit obskyra titlar förutom GTA: SA vid ett tillfälle.

12
Skriv svar