The Sims 4 omfamnar samtiden – får småhus och smarta lösningar

Robot
The Sims 4 omfamnar samtiden – får småhus och smarta lösningar

Potentiellt dödligt sängskåp i prylpaketet.

#maxis, #the-sims-4


Medlem

Mysigt! Gillar att bygga lite mer kompakta hus.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Mysigt! Gillar att bygga lite mer kompakta hus.

Blir alltid en stor envånings mansion med alla saker som man behöver för diverse skills och behov.
Sen gör man nån slampa i kvarteret gravid 5 minuter efter man träffat henne, ut kommer ungen... Förlåt
arvingen. Så fort ungen är planterad i huset så åker hon ut.. Sorry. Jag orkar bara med mig själv och ungen.
Sen accelererar vi åldringen lite så jag kan dö någon jävla gång så ungen kan ta över huset.

I The Sims brukar jag göra likadant.

Medlem

Jag hade gärna sett ett Sims 5 nu. Förhoppningsvis med barn och pooler vid lansering, och inte i en uppdatering 6-12 månader senare. Men tills dess är småhus inget dumt tillägg.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

@Metroid:

Dom sa för något år sedan att Sims 5 är inte på tapeten på bra många år till. Oklar exakt med anledning, men det finns fortfarande mycket dom kan röra i Sims 4.
Viden här tiden med Sims 3 så var spelet rätt sönder-samlagad(?) med alla expansioner som gav spelet krascher.

Tycker generellt att dom har lyckats bra med Sims 4 och det är sällan det strular för mig, men friheten som fanns i Sims 3 har dom inte lyckats framkalla i Sims 4 än.

Medlem

När vi spelade ettan på lågstadiet så brukade vi låna runt expansionerna på cd mellan varandra i klassen. Så länge man hade skivan till den senaste expansionen i datorn spelade det ingen roll hur många gånger de tidigare expansionerna installerats på andra datorer. Så här i efterhand slog det mig att det kanske inte var helt lagligt, men då kändes det bra att inte hela veckopengen behövde gå åt när man ville ha husdjur till sina kortlivade låtsasmänniskor.

1
Skriv svar