Vad var det första du spelade under 20-talet?

Medlem

Klarade först av Uncharted 4 och därefter påbörjade jag Horizon Zero Dawn (som känns som ett 80-100 timmars spel i min takt).


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Gregermeister:

Hur går det? Jag kläckte platinum trofén tidigare ikväll

Najs, gratulerar! Jodå, det går fint. Det är mycket utforskning


signatur

Jump in.

Medlem

assassin's creed odyssey! Sjukt bra spel.

Medlem

Total war Warhammer II och RDR II.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

The Hunter: Call of the Wild

Medlem

Tänkte "prova" subnautica,blev ett dyk på 11 timmar i sträck. Helt underbart spel

Medlem

Stardew Valley och sedan Escape from Tarkov

Medlem

Red Dead Online på PC. Riktigt kul spel när man spelar med polarna.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

Rev igång det nya decenniet med lite Diablo 2!

jbx
Medlem

Forza Horizon 4, bestämde mig att beta av de sista brick challange på Lego expansionen. Spelar på PC, kan inte förmå mig att spela i 30fps på Xbox längre.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Escape from Tarkov. Fysatan vilket bra spel, JÄVLAR VAD BRA.

Medlem

Order 1886 till PS4, måste säga att det var riktigt trevligt om än kort.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

The Witcher 3.

Jag lyckades aldrig fastna i det tidigare, men nu har jag äntligen det tack vare den underbara serien!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Mitt är: Ion Fury 👍🏻


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Civ 6, inte spelat Civ sen 90-talet nån gång. Så det är ett kärt återseende!

Medlem

Final Fantasy VII! Spelet är inte lika gripande och överväldigande som det var när jag spelade det 1997/98, men det är i princip lika roligt att spela. Fantastiskt spel!

Medlem

Devil may cry 5

Medlem

Sekiro, alla pratade så gott om det (älskar Dark souls och Bloodborne). Men tyvärr så fastnade jag inte riktigt för det. Kan så klart ha att göra med att jag dog om och om igen när jag kom till någon fastkedjad Ogre. I DS/BB kunde jag iaf grinda tills jag var starkare eller hade hittat något bra vapen innan jag gav mig på en boss igen.

Medlem

Arma 3, sedan Total War Warhammer 2 samma dag.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jag spelade de sista timmarna av det första F.E.A.R spelet. Har aldrig spelat det tidigare så det var kul. Inte den bästa shootern eller bästa skräckspelet men helt klart underhållande. Varför har inte fler spel slow motion effekter? Är ju svincoolt!

Medlem
Gen
Medlem

Tror det var World of Warcraft.

phi
Medlem

Bokslut: The Black Hunt

Medlem

Blev Slay the spire samt WoW!


signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem

Jag blev klar med Death Stranding och Luigi's Mansion 3.
Två vitt skilda spel men båda väldigt bra.
DS är i min mening ett helt fantastiskt spel, vilket känns oerhört konstigt då jag i många delar av spelet varit vansinnigt uttråkad (och road?) av att leverera alla dessa order.
Däremot var story, känsla, design och musiken (!!!) något jag älskade från början till slut.

Vad jag ska starta upp som första spel 2020 blir antingen Resident Evil 2 (remake) eller Diablo III.

Medlem

För min del var det warframe då jag spelade det över tolvslaget. Sköt fyrverkerier i spelet med ett par andra spelare.

Medlem

Har haft en liten svacka så hade inte lirat spel på nästan 2 veckor, men i går kväll installerade jag Sniper Elite 4 igen o ska lira igenom kampanjen en 2a gång. Riktigt kul sniper stealth spel i WW2 miljö. Rekommenderas starkt.

Längtar verkligen till Sniper Elite 5 kommer. Ska bli spännande att se vilken skådeplats Rebellion Studios väljer.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Witcher 3 till PS4 och Axiom Verge till Switch.

Blir antingen Death Stranding eller Sekiro när jag är klar med ovanstående. Har lovat mig själv att det blir Sekiro, men Death Stranding stressar mig så mycket då jag fortfarande är rädd för spoilers. Så måste kanske börja med det istället.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Witcher 1. Vill spela igenom trilogin igen efter serien

Medlem

Resident Evil 3 på PS One. Är ju hypad inför REmaken

Skriv svar