Två Darksiders och ett Steep gratis hos Epic

Robot
Två Darksiders och ett Steep gratis hos Epic
Medlem

"Skönt att slippa börja 2020 utan tom backlogg, eller vad säger du?"

"med" tom backlogg väl?

Sorry, jag försöker hålla ordnazisten i schack..

Men i övrigt kan jag bara hålla med om tanken. Var gång jag köper ett nytt spel tänker jag, "va fan gör jag, jag har ju massor av gamla klassiker som bara är halvt genomkörda eller inte ens startade, kör dem istället!". Verkar inte som jag lyssnar på mig själv.. Kanske man skulle välja att lägga första halvan av året på gamla spel.

´tittar på doom 2, vampire och Cyberpunk´

Nä, det blir nog nästa år kanske..


signatur

K9
:.:

Redaktör
Skrivet av absimilard:

"Skönt att slippa börja 2020 utan tom backlogg, eller vad säger du?"

"med" tom backlogg väl?

Sorry, jag försöker hålla ordnazisten i schack..

Men i övrigt kan jag bara hålla med om tanken. Var gång jag köper ett nytt spel tänker jag, "va fan gör jag, jag har ju massor av gamla klassiker som bara är halvt genomkörda eller inte ens startade, kör dem istället!". Verkar inte som jag lyssnar på mig själv.. Kanske man skulle välja att lägga första halvan av året på gamla spel.

´tittar på doom 2, vampire och Cyberpunk´

Nä, det blir nog nästa år kanske..

Det var ironiskt menat, så nej, gratisspelen ser till att backloggen är fylld.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Det var ironiskt menat, så nej, gratisspelen ser till att backloggen är fylld.

Jag vet att det var ironi i meningen med meningen, men "slippa börja utan tom backlogg" blir väl typ dubbel negation eller nått, så egentligen stod det "skönt att börja med tom backlogg", vilket väl aldrig kommer hända..

Äh, skit i mig, jag är bara störig


signatur

K9
:.:

Medlem

Och efter det bjuder de på co-op spelet "For the king".

Jag skäms lite att ha tagit emot så många bra helt gratis spel (ca. 60 st)! Så innan veckan är slut kommer jag att köpa ett par stycken bara för att visa min tacksamhet.

EPIC gör många glada verkar det som. Jag är tacksam för alla gratisspel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av absimilard:

"Skönt att slippa börja 2020 utan tom backlogg, eller vad säger du?"

"med" tom backlogg väl?

Sorry, jag försöker hålla ordnazisten i schack..

Men i övrigt kan jag bara hålla med om tanken. Var gång jag köper ett nytt spel tänker jag, "va fan gör jag, jag har ju massor av gamla klassiker som bara är halvt genomkörda eller inte ens startade, kör dem istället!". Verkar inte som jag lyssnar på mig själv.. Kanske man skulle välja att lägga första halvan av året på gamla spel.

´tittar på doom 2, vampire och Cyberpunk´

Nä, det blir nog nästa år kanske..

Känner igen mig här otroligt mycket..

Som nån sa här (eller om det var Sweclockers), man vadar genom skit och besvikelser tills man nån gång hittar det där guldkornet som man inte kan slita sig ifrån.

Tyvärr är de där guldkornen väldigt sällsynta men hoppet lever iaf

Medlem

"Skönt att slippa börja 2020 utan tom backlogg, eller vad säger du?"

Ja ni ... Jag har nog permanent gett upp på att komma igen med backloggen


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

Medlem

Backlogg med 300+ från Atari 2600 och uppåt. Men i år så känner jag att jag hinner...."bebis nr 2 är på väg"....okay men nästa år så kanske


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

Tänk att ha så lite integritet att man stödjer EPICs grisiga beteende för en spottstyver.

1
Skriv svar