Uncharted-filmen förlorar ytterligare en regissör

Robot
Uncharted-filmen förlorar ytterligare en regissör

Vi kan inte utesluta att det rör sig om någon form av förbannelse.

#Uncharted, #filmer


Medlem

Taika Waititi känns ju helt perfekt för en Uncharted film! Ring honom nu!

Medlem

Eller så skippar de Tom Holland, ingen förlust direkt.

Medlem

Vänta lite till då kanske vi slipper Marky Mark

Jag gillar Tom holland, men han känns inte jättemycket Nathan Drake.

Inaktiv

Kanske är dags att lägga ned skiten snart

Medlem

Deras fel att dom valde Tom Holland att medverka i filmen.
Han är ju den nuvarande Spider-Man och den serien är redan förbannad.
Helt enkelt tagit med sig förbannelsen till Uncharted.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

FM-guru
F.d. Sisyr

Lite väl mycket pojkspoling över Holland för att spela Drake, kan man tycka.

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Jag gillar Tom holland, men han känns inte jättemycket Nathan Drake.

Alldeles för ung, hade han varit 30-35 år hade jag inte sagt något, men som det är nu så tycker jag inte han skulle passa. Sure det skulle säkert handla om en yngre Drake, men är det verkligen vad folk vill se? Det är som att se en ung Indiana Jones, jag vill se honom i sin prime time, när han är som bäst. De behövde inte en en hel film för att förklara Jones, vi fattade direkt efter introt hur bad ass han var, det borde räcka för Nathan Drake också, även för folk som inte har spelat spelen.

För övrigt så borde de bara döda filmen.

Jag ser inte vad en film skulle tillföra till en perfekt spelserie?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Wahlberg, gammal?

Kolla på 57 årige stuntmannen Tom Cruise som släppte senaste mission impossible filmen 2018 och ser 10 år yngre ut än Wahlberg. ^^


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Är helt ointresserad av filmen. Men det skulle vara roligt om dom gör något nytt till ps5an.

Medlem

Är tacksam för produktionens eviga problem. Wahlberg är lika mycket Drake som min lokala Sibyllagrillare. Den sura tanten en trappa ner är mer Sully än Mark. Kraftigt överskattad skådis. Har jag sagt att jag inte är ett fan?


signatur

Jag ger mig icke förrän folk inser att fören endast är frampartiet på en båt.

KoP
Medlem

Korkat att ena försöka göra en film av en känd spelserie. Dom måste ju tampas med den gnälligaste communityn som finns... gamers, som kommer kritisera och påpeka fel in i det sista. :'D

Avstängd

Wahlberg är actionfilmernas Adam Sandler.

Medlem

Nathan Fillion hade passat som Drake när han var i sin Prime (Typ Firefly). Nu är han lite rund om kroppen, men med en PT och 6 månaders intensiv träning kan nog Fillion passa.

Medlem

Dom borde anlita Tom Hooper, tror han är ledig ett tag ändå.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Man är verkligen ute på icke kartlagda vatten med den här filmen.

Medlem
Skrivet av AplAy:

Wahlberg är actionfilmernas Adam Sandler.

trodde det var the rock 0o

Inaktiv

Med tanke på att det är Såny som äger både Spiderman rättigheter a och uncharted så borde de utan problem kunna fixat detta med Holland... Frågan är om de vill. En dålig/floppad uncharted film kommer skada franchiset mer än ingen film alls

Avstängd
Skrivet av Demonsluger:

trodde det var the rock 0o

Jag menar att Adam Sandler får massa roller i "komedifilmer" utan att vara rolig precis som Wahlburg får massa actionfilmer utan att kunna göra någon action alls till skillnad från exempelvis Stallone & Arnold under deras storhetsdagar.

Medlem

tyvärr kommer denna film sluta med budget på 35 dollar i bästa väder och sen kommer nån ta över manuskriptet, och ta till seriösa tag här!!!!!! Jag saknar fantasi, inte pengar.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av AplAy:

Jag menar att Adam Sandler får massa roller i "komedifilmer" utan att vara rolig precis som Wahlburg får massa actionfilmer utan att kunna göra någon action alls till skillnad från exempelvis Stallone & Arnold under deras storhetsdagar.

Adam Sandler är en loooser, och det kommer han förbli tills vi dör. Det är ju ett skämt hela han!!!!!:)


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av Jaxalot:

Wahlberg, gammal?

Kolla på 57 årige stuntmannen Tom Cruise som släppte senaste mission impossible filmen 2018 och ser 10 år yngre ut än Wahlberg. ^^

Lite makeup och effekter kan dom vara hur unga som helst hehe. Ja Tom Cruise är grym och göra sina egna stunts är väk amerikas svar på Jackie Chan hehe

Medlem
Skrivet av Superfly74:

Adam Sandler är en loooser, och det kommer han förbli tills vi dör. Det är ju ett skämt hela han!!!!!:)

Må så vara men fortfarande spelar han in filmer och tjänar massor av pengar. För min del känns inte det som en looser:-)

Men visst när han gråter i filmer känns inte oscars vinnande direkt hahahaha

Medlem
Skrivet av Dres81:

Må så vara men fortfarande spelar han in filmer och tjänar massor av pengar. För min del känns inte det som en looser:-)

Men visst när han gråter i filmer känns inte oscars vinnande direkt hahahaha

Att spela in filmer och tjäna pengar är inte direkt nån merit om man säger så. Det var inget personligt mot dig, absolut inte, har bara läst en del om honom. Han är en Bully, som de heter.

Är mest ledsen för de som har blivit utsatta för det. Bara för att man är på toppen, behöver man inte uppföra sig som botten.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av Superfly74:

Adam Sandler är en loooser, och det kommer han förbli tills vi dör. Det är ju ett skämt hela han!!!!!:)

Skrivet av Dres81:

Men visst när han gråter i filmer känns inte oscars vinnande direkt hahahaha

Jag brukar undvika filmer med Adam Sandler då de jag sett mest varit ganska dåliga. Nu sägs han ju dock vara en av favoriterna till att bli Oscarsnominerad för sin insats i Uncut Gems.

Medlem
Skrivet av Margy:

Jag brukar undvika filmer med Adam Sandler då de jag sett mest varit ganska dåliga. Nu sägs han ju dock vara en av favoriterna till att bli Oscarsnominerad för sin insats i Uncut Gems.

Ja, alla kan förändras och göra bättre. Gamers vet om det, eller hur? Men det är bara att egentligen, så väljer vi själva vad vi gör, vad vi älskar att göra, och hur vi behandlar andra. Man vinner på det. Har inte hört om Uncut gems men jag litar på dig att den är ok.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

WTF, varför castar de inte Fillion direkt ?

12
Skriv svar