Untitled Goose Game är en miljonsäljare

Robot
Untitled Goose Game är en miljonsäljare
Medlem

Hur många timmar tar det i snitt från att ni skrivit klart en artikel tills att ni kommit på en tillräckligt fyndig titel?

Geeks Gaming
Skrivet av Moraxus:

Hur många timmar tar det i snitt från att ni skrivit klart en artikel tills att ni kommit på en tillräckligt fyndig titel?

Man har en konsult från Göteborg just för detta

Redaktör
Skrivet av Moraxus:

Hur många timmar tar det i snitt från att ni skrivit klart en artikel tills att ni kommit på en tillräckligt fyndig titel?

Geesus Christ, det tar tid!


signatur
Medlem

Välförtjänt! Roligaste jag spelat på väldigt länge

Medlem
Skrivet av Moraxus:

Hur många timmar tar det i snitt från att ni skrivit klart en artikel tills att ni kommit på en tillräckligt fyndig titel?

Tar tid, för de vill inte göra en tidningsanka.

Ambassadör
Xbox

Untitled Goose Game finns också på Xbox Game Pass.

Man kanske borde testa? Ser vansinnigt knäppt ut.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Fulci:

Tar tid, för de vill inte göra en tidningsanka.

Andaktsfullt gås det igenom flera gånger, man vill ju inte missa nån fyndig ankedot för läsarna att lägga märke till..

Medlem

Jag spelade det på Switch efter att inte hittat det i svenska PS Store, kollade för skoj skull igår med utan resultat, nåt som är fel för mig eller är det nedplockat... Vet att det funnits där förut.

Medlem
Skrivet av laban005:

Jag spelade det på Switch efter att inte hittat det i svenska PS Store, kollade för skoj skull igår med utan resultat, nåt som är fel för mig eller är det nedplockat... Vet att det funnits där förut.

Släpps till Ps4 på måndag. Verkar som skaparna inte hade koll på allt pappersarbete som måste göras innan spel får släppas på ps4. Så Norden och vissa andra delar av Europa blev drabbade

Medlem
Skrivet av Thane:

Släpps till Ps4 på måndag. Verkar som skaparna inte hade koll på allt pappersarbete som måste göras innan spel får släppas på ps4. Så Norden och vissa andra delar av Europa blev drabbade

Åh fan, kunde svära på att jag bläddrat förbi den i storen tidigare. Och ett tema finns också.

NuZ
Testpilot

Ladda hem det med gamepass för någon vecka sedan. Mycket roligt att göra speedruns i. WR är ett svenskt och ligger på isch 4minuter. Dit har jag inte kommit än men försöker


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av NuZ:

Ladda hem det med gamepass för någon vecka sedan. Mycket roligt att göra speedruns i. WR är ett svenskt och ligger på isch 4minuter. Dit har jag inte kommit än men försöker

4 min! Helt galet, hoppas du slår det, håller tummarna.

NuZ
Testpilot
Skrivet av laban005:

4 min! Helt galet, hoppas du slår det, håller tummarna.

Tack! Här är svenskens rekord. 2:22 så hälften av vad jag sa Nu blev jag mer stressad haha


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Avstängd
Skrivet av Moraxus:

Hur många timmar tar det i snitt från att ni skrivit klart en artikel tills att ni kommit på en tillräckligt fyndig titel?

De har Fredde Granberg som konsult!

Medlem
Skrivet av NuZ:

Tack! Här är svenskens rekord. 2:22 så hälften av vad jag sa Nu blev jag mer stressad haha
https://youtu.be/1lbw_YA14Xk

Helt galet!

1
Skriv svar