Fortnite drog in mest kosing av alla spel under 2019

Robot
Fortnite drog in mest kosing av alla spel under 2019

Mjölken tycks aldrig sina hos Epics kassako.

#Fortnite, #League-of-legends


Känns inte 5.6 miljarder mindre än året innan som väldigt mycket mindre? Visserligen VÄLDIGT mycket dom tjänade endån


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

NuZ
Testpilot

Ett roligt spel med bra och snabba uppdateringar. Så de ska de ha


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Kul att det går bra för dom, men inget spel som tilltalar mig.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Betalar mina gratisspel på Epic store, grattis mig?


signatur

IDKFA

Medlem

Stackare - de kommer ha en hård tid framför sig... Linser/Tea och eventuellt snabbmakaroner...

...kommer inte kännas rätt att behöva äta det när de sitter i sitt guldklädda privatflyg i guldsäte

Lider med dom...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Vänta nu, Fortnite är free-to-play och de drar ändå in så mycket pengar. Är folk helt galna?

Medlem
Skrivet av Wolfkin:

Vänta nu, Fortnite är free-to-play och de drar ändå in så mycket pengar. Är folk helt galna?

Ja

Medlem

Var tvungen att googla Dungeon Fighter Online och Honour of Kings då jag aldrig hört talas om, men de såg verkligen inte roliga ut.

Medlem

haha vilka jävla summor alltså


signatur

//monster

Inaktiv
Skrivet av Wolfkin:

Vänta nu, Fortnite är free-to-play och de drar ändå in så mycket pengar. Är folk helt galna?

Det är den tiden vi lever i nu. De spel som tjänar mest kosing är de som är gratis och kränger skins. Se bara på CSGO som förvisso inte alltid varit gratis men Valve har tjänat gode på skins där.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Det är den tiden vi lever i nu. De spel som tjänar mest kosing är de som är gratis och kränger skins. Se bara på CSGO som förvisso inte alltid varit gratis men Valve har tjänat gode på skins där.

Ser ju ut som ett clusterfuck utan dess like med, kladdigare menyer får man leta efter.

Medlem

När man läser dessa siffror så förstår man att företagen kommer fortsätta med mikrotransaktioner.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Annat bra exempel - world of tanks.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av heady89:

Ser ju ut som ett clusterfuck utan dess like med, kladdigare menyer får man leta efter.

Känns som fortnite är en beskrivande bild av dagens ungdomar

Medlem

Är inte förvånad. Mina söner lägger ner 1000 tals med kr på spelet. En stor del av deras födelsedags presenter(pengar)och från andra högtider går till spelet.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Är inte förvånad. Mina söner lägger ner 1000 tals med kr på spelet. En stor del av deras födelsedags presenter(pengar)och från andra högtider går till spelet.

Kanske borde ta hand om problemet redan nu?! 1000tals kronor? Mina föräldrar hade lavettat skiten ur mig, Skärpning!

Medlem

Undrar vad Fallout 76 dragit in.

Hoppas på smärtsamt lite...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Är inte förvånad. Mina söner lägger ner 1000 tals med kr på spelet. En stor del av deras födelsedags presenter(pengar)och från andra högtider går till spelet.

Det låter inte så sunt. Hur gamla är dina söner? "TUSENTALS" med kr??

Visst! Kan förstå grejen med att det är deras pengar och att de får göra vad de vill med sina pengar.
Sen kan man ju se det som att det är deras hobby och att de spenderar pengar på sin hobby och det är väl bättre att de slänger pengar på detta på godis och snabbmat eller whatever.

Men ändå... låter inte sunt att uppmuntra spenderandet av tusentals kronor på ett spel som barn.

Fast det är väl moralkärringen i mig som talar. Är personligen inget fan av fortnite. Testade några gånger men tyckte bara det var fjantigt och barnsligt.
Om man ska spela den typen av spel så föredrar jag nog hellre BF-versionen av battle royale eller pubg om de hade fått bukt med sina fuskare nån jävla gång!

Medlem

Är det nån som är på och gör Fornite 2? Jag vet att jag kan lyckas om jag bara får tid.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Spelet är bra i det stora hela men cancerbyggandet är äckligt sämst.

Medlem
Skrivet av Superfly74:

Är det nån som är på och gör Fornite 2? Jag vet att jag kan lyckas om jag bara får tid.

Jag är på, vad sägs om...."Fartnaught?" Ett spel där man styr en farkost med sina fjärtar, borde tilltala samma marknad?

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Är inte förvånad. Mina söner lägger ner 1000 tals med kr på spelet. En stor del av deras födelsedags presenter(pengar)och från andra högtider går till spelet.

Nyfiken; hur har de råd? Hur lyckas de med det? Vad är det som finns att köpa i spelet som är så viktigt för deras spelande?
Hur kan det kosta så mycket?

Känns för mig som helt osannolikt!


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

1
Skriv svar