GTA V finns nu på Xbox Game Pass

Robot
GTA V finns nu på Xbox Game Pass

Om Geralt inte räcker – Trevor!

#gta-v, #xbox-game-pass, #xbox-one


Medlem

Synd bara att Rockstar inte har lagt till One X-förbättringar.

Medlem

signatur

Burn in the light.

Skägg.
10 Chambers

Jag kom iaf tre timmar in i The Witcher 3...


signatur
NuZ
Testpilot

Nice! Ska testa på konsol igen nu då. Hade det på ps3 sedan PC. Är ett handkontroll spel så blir nog trevligt


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Suck köpte precis spelet dock inte mycket men har ju också game pass. Synd jaja

Medlem

Hur är detta i COOP?
Måste man ta sig genom någon sorts lång campaign innan man kan spela med polare?
Körde gamla GAMLA GTA och det är ju inte ens samma sorts spel längre kan man tycka...

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Hur är detta i COOP?
Måste man ta sig genom någon sorts lång campaign innan man kan spela med polare?
Körde gamla GAMLA GTA och det är ju inte ens samma sorts spel längre kan man tycka...

Jag spelade det med några polare när det kom till PC. Riktigt kul var det.
Om jag inte minns fel är det någon slags tutorial som tar kanske en halvtimme eller liknande innan man kan lira tillsammans.

Medlem

Tutorial gjorde jag för flera år sedan och har helt förträngt vad som hände. Online delen är riktigt rolig tycker jag. Ta reda på hur man skaffar pengar och ta hjälp av någon. Och gör flyguppdagen vid flygplatsen för att få lite extra pengar i början. Igentligen behöver man inte betala något för online delens expansioner mm. Om man bara tar tid på sig. Ceo företagen som att sälja sportbilar och bunkern kan man börja med. Sen rullar bara pengar in. Köp gärna motorcykel delen och cocaine försäljning mm. Men lägg inte ner så mycket pengar och tid på det. Och hangaren är samma sak köp det senare och gör uppdragen mer för att få billigare flygplan och något nytt att göra ett tag. Nattklubben skaffar man när man har 5+ företag. Sen kan man ha spelet på under natten för att samla pengar. Det funkar ungefär som att minea bitcoin. Men man måste göra ett sälj uppdrag bara. Jag säljer alltid bunkern och nattklubben i fulla sessioner gärna 20+ helst 30. Ring alltid lester och använd ghost förmågan till CEOn. Då blir man osynlig 4 minuter sammanlagt på kartan. Blir man attackerad så stänger man alltid av hela spelet innan man sprängs. Kan gå samtidigt man sprängs också.

1
Skriv svar