Quiz – Nytt år, HELT nya spel

Robot
Quiz – Nytt år, HELT nya spel

I årets första quiz har vi tio frågor om tio nya spel som inte är uppföljare till gamla.

#fz, #quiz


Medlem

6 av 10. Var bara 2 jag visste. Resten var mer eller mindre vilda gissningar.

Medlem

Jag hade inte mycket koll måste jag säga. Men 4/10 lyckades jag skrapa ihop.

Medlem
Medlem

1/10.... Nytt bottenlägstarekord!

Medlem

4/10, trodde det skulle bli 1/10 ^^

Medlem

2/10, kunde 1 och lyckades gissa 1.

Tror inte det finns något spel som släpps i år som jag ser fram emot, eller nja. WC3 remastern är en men det är mest för att jag dessutom har blivit av med original skivorna.
Vet inte, många spel som skulle komma i år är uppskjutna eller exklusiva vilket är lite trist.

Bara att se till och beta av backloggen istället.

Medlem

4/10, skulle ha blivit mycket sämre om jag inte scrollar igenom FZs lista med 50 spel att se fram mot...


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

3/10 Korrekta svar!
2020! Bring on Final Fantasy VII Remake, Age of Empires 4 och Call of Duty 511.

Ja var inte mycket rätt där inte

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

6/10, blev inte så nöjd. Men det verkar som att det var svårt för fler


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

2/10 Korrekta svar!
2020! Bring on Final Fantasy VII Remake, Age of Empires 4 och Call of Duty 511.

::::::::: Perkele, så här kasst har det aldrig gått :::::::::::


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

3/10 Korrekta svar!

"2020! Bring on Final Fantasy VII Remake, Age of Empires 4 och Call of Duty 511."

Fast inget av de nämnda är intressant, ens.


signatur

I drank what?

Medlem

3/10 Korrekta svar!
2020! Bring on Final Fantasy VII Remake, Age of Empires 4 och Call of Duty 511.

Satan vad dåligt!

Medlem

10/10 Korrekta svar. Nya spel ska vara nya, och därmed basta!

Ok Boomers

1
Skriv svar