FZ listar de 50 hetaste spelen 2020!

Medlem

Squadron42 är jag taggad på.. även om det troligtvis blir alfa eller betatestning
Cyberpunk och Beyond a steel sky är man sugen på.. lite synd att de gick ifrån peka och klicka dock


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Hoppas på ett nytt Assassin's creed i år med.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Det har inget datum än.

Där ser man, my bad!

Medlem

Kan inte säga annat än att 2020 kommer att bli ett fantastiskt spelår. Härligt med tanke på hur ljummet 2019 var.

Medlem

Vågar man gissa på att 25 av dessa blir uppskjutna till 2021 eller är det lågt räknat?

Medlem
Skrivet av Pihlbaoge:

Är väldigt rädd för att Cyberpunk kommer göra många besvikna. Inte för att något pekar på att det skulle vara dåligt, utan mer för att halva världen tycks förvänta sig att det ska bli det bästa spelet någonsin.

Själv ser jag faktiskt annars mest emot Kerbal 2. Men det är klart, jag är så såld på orginalet att jag hade pröjsat för tvåan även om det bara var samma spel med en bättre grafikmotor och lite nya delar.

RPG mässigt verkar det ju bli det bästa spelet någonsin.
Mest pågrund utav att du faktiskt verkar se hur din karaktär ändras gameplay mässigt beroende på hur du bygger den.
Istället för att bara göra mer melee damage om du speccar det, så ändras melee helt.
Får de in mycket sånt så kan det här bli ett av de bästa spelen genom tiderna.

NuZ
Testpilot

Roligt att RE3, Cyberpunk och System shock är med på listan då det är remakes Nae bara drygar mig.
Bra lista med de titlar jag listade som störst för mig


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

FF7 Remake tar med lätthet utan någon tvekan platsen som årets mest efterlängtade spel!

Skulle vilja lägga till Assassins Creed: Ragnarok(?) även om det inte utannonserats.
Sjukt taggad efter Odyssey som var ett jävla uppryck från föregångarna.

Avstängd

Kul med Flight Simulator men senast det begav sig var jag inte ens nära att klara provuppdragen i demot. Det var helt enkelt alldeles för svårt. Nån som vet om det finns nåt lättare läge i spelet denna gång?

Medlem

En hel del datum som behöver uppdateras i denna listan, kanske dags att se över den igen?

Medlem

När mina barn barn ska fråga mig en dag, "hur var det att spela spel på den gamla goda tiden farfar?" Så kommer jag svara att det jag minns är all väntan på att dom ska lanseras. Typ The last of us spelar man ju igenom på någon vecka eller två men sedan ska man vänta i ett årtionde på fortsättningen. Hujedanemej!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dudinkalv:

En hel del datum som behöver uppdateras i denna listan, kanske dags att se över den igen?

Releaselistan är den vi håller så uppdaterad den går


signatur
12
Skriv svar