FZ listar de 50 hetaste spelen 2020!

Robot
FZ listar de 50 hetaste spelen 2020!

Ett nytt årtionde inleds med en ny konsolgeneration och en spelvår utan motstycke.

#fz, #releaselistan, #spelåret-2020


Medlem

Wow! Jag visste inte att Chivalry II såg så bra ut! Har missat det helt. Det var en överraskning. Otroligt bra och uppskattad lista!

Medlem

Dags att pricka för dagarna man vill ha semester och lämna in på nästa möte 8 januari


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Marfy:

Wow! Jag visste inte att Chivalry II såg så bra ut! Har missat det helt. Det var en överraskning. Otroligt bra och uppskattad lista!

Ett av spelen jag ser fram emot mest. Mordhau är bra men inte Chivalry-bra.


signatur
Medlem

Ghost of tsushima , last of us part 2 och cyberpunk. 2020 ser ut att bli ett bra spel år, har varit lite torftigt.

Medlem

En del spel att hålla ögonen på 2020.

Tycker Hollow Knight: Silksong borde fått en plats på listan. ^^


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Animal Crossing!

Medlem

Vart ska man starta? Cyberpunk 2077, The last of us part 2, ghost of tsushima, Eldern ring (om det kommer), Vampire the masqurade 2 och Nioh 2. 2020 blir året som 2019 aldrig blev.

Medlem

Vänta, nånting är allvarligt fel på den här listan, den saknar ju Nr. 1 på listan!

Fight me!

Verkar bli en lugnt år, alla fall för mig, är inte så intresserad av många av storspelen. Så här tänker jag just nu:

Dag 1:
Final Fantasy VII
Resident Evil 3
Ghost of Tsushima
Humankind
Panzer Dragoon
Romancing Saga 3

Rätt intressant:

Songs of Conquest
Per Aspera
Bravely Default II
Empire of Sin
Gods & Monsters
The Settlers
System Shock
Total War Saga: Troy
Yakuza: Like a Dragon

Kommer antagligen plocka upp, nån gång:
Cyberpunk 2077
Crusader Kings III
Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise
The Last of Us Part II
Nioh 2
No More Heroes III
Vampire: the Masquerade – Bloodlines 2


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Många intressanta spel i år.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

WoW Shadowlands
Doom Eternal
Ghost of Tsushima
Psychonauts 2

4 intressanta spel 2020 totalt. Lite tamt :/

Ambassadör
Xbox

Blir ett riktigt bra spelår med massor av spel. Väldigt framtungt än så länge men vi kan ju räkna med massor av spel i höst också, runt konsolsläppen, som inte är avtäckta ännu. E3 lär blir episkt i år!

På Xbox-fronten kan vi f.ö lägga till Battletoads, Age of Empires III Definitive Edition, Wasteland Remastered och Tell Me Why.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av magma:

Dags att pricka för dagarna man vill ha semester och lämna in på nästa möte 8 januari

Har prickat in ledigt 16-17 april så det blir en långhelg i Nightcity.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Wasteland 3 är klart intressantast för mig -
"Detta blir Inxiles sista multiformatsspel innan de kliver helt in i Xbox-gemenskapen." Vad är källan för detta? Kommer dom lägga ner multiplatformandet efter detta och inte släppa spel för PC?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av gusnan:

Wasteland 3 är klart intressantast för mig -
"Detta blir Inxiles sista multiformatsspel innan de kliver helt in i Xbox-gemenskapen." Vad är källan för detta? Kommer dom lägga ner multiplatformandet efter detta och inte släppa spel för PC?

Det menas bara att de som Xbox Game Studios-studio håller sig till de plattformar som Xbox finns på: Xbox konsol, PC och xCloud huvudsakligen. Det är allt svårt att greppa att Xbox är mer och större än en specifik plastlåda nuförtiden...(inte riktat mot dig).


signatur

Jump in.

Medlem

Såhär på förhand ser det ut som att det kan bli det bästa spelåret någonsin.
Vilka titlar!
Kommer definitivt inte hinna spela allt jag vill spela på den där listan.
Kommer i första hand grotta ner mig i Cyberpunk och Half-life: Alyx.

Skribent

Mest pepp inför Cyberpunk, WoW: Shadowlands, Twelve Minutes, Half-life: Alyx och Diabotical. Håller även ett extra öga på Amazons mmorpg New World som förhoppningsvis släpps i maj och som förhoppningvis blir bra!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Var är Mount & Blade Bannerlord?! Fast det kanske blir försenat till 2021 :((

Medlem
Medlem

Blir Cyberpunk 2077 och WoW: Shadowlands för min del, som jag vet att jag kommer spela.

Medlem

Är väldigt rädd för att Cyberpunk kommer göra många besvikna. Inte för att något pekar på att det skulle vara dåligt, utan mer för att halva världen tycks förvänta sig att det ska bli det bästa spelet någonsin.

Själv ser jag faktiskt annars mest emot Kerbal 2. Men det är klart, jag är så såld på orginalet att jag hade pröjsat för tvåan även om det bara var samma spel med en bättre grafikmotor och lite nya delar.


signatur

Heja Blåvitt

Medlem

Dying Light 2 och Crusader Kings 3. 2020 kommer att bli fantastiskt <3 <3 <3

Medlem

Final Fantasy VII Remake är förstås årets mest efterlängtade spel. Därefter The Last Of Us 2. För min del, vill säga.

Medlem

Vet inte om det är för att man börjar bli gammal och grinig men var inte alls pepp på något av spelen... KANSKE AoE, men annars var intresset svalt.


signatur

Submission is for the weak

Geeks Gaming
Skrivet av isma:

Var är Mount & Blade Bannerlord?! Fast det kanske blir försenat till 2021 :((

Skulle det inte släppts 2018 från början? 😱

Medlem

Denna våren är väl inget speciellt jämfört med någon annan spelvår? Några remakes, några uppföljare och något nytt. Tycker nästan att våren 2019 stod ut mera än 2020 gör. Mycket svagare start i år om inte annat.

Inaktiv

Ser ut att bli ett ännu sämre spelår än 2019. Men ser iallafall fram emot Ghost of Tsushima.
Sen kan man ju undra vad i helvete Nintendo håller på med.

Medlem

Beyond good & Evil 2 släpps väl med 2020?

Redaktör
Skrivet av eCore:

Beyond good & Evil 2 släpps väl med 2020?

Det har inget datum än.


signatur
12
Skriv svar