Bastion-skaparnas nya spel Hades är släppt i Steam early access

Robot
Bastion-skaparnas nya spel Hades är släppt i Steam early access

Supergiant Games är tillbaka, denna gång i den grekiska underjorden.

#Hades, #Roguelite, #Supergiant-games


Medlem

Gillar att det verkar vara mer action än i Transistor.

EDIT: Köpte spelet nu (16.79€) & man får även deras spel Pyre (värde 5.87€) som "gift copy" på köpet. Men erbjudandet gäller bara i 24h. Så passa på.

Medlem

Varit EA ganska länge på Epic store ju.

Medlem

Till ni som gillar Dungeon crawl/ hack and slash spel måste testa.
Mycket trevlig action för pengarna. Early access just nu, men värt att köpa redan nu

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Varit EA ganska länge på Epic store ju.

Ett stort tack till folket på EPIC store som finansierade spelet lite innan oss andra. Kostar 22.99€ där också +att man får Pyre på köpet om man beställer genom Steam.

Medlem

Det släpptes väl i Early Access för typ ett år sen.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Tur man hann köpa det på Epic för €8.39 med deras €10 rabatt. Kom väl ut på steam 10 dec, står i alla fall det på Steam. Och sen har det som vissa säger, det har funnits på Epic över ett år nu.

Medlem

Jävligt bra spel! Kan starkt rekommendera

FM-guru
F.d. Sisyr

Skaffade det när det släpptes på steam (visste inte ens att det fanns innan dess). Mycket kul spel, och riktigt snyggt dessutom. Pyre som kom med på köpet föll mig inte i smaken, men Hades var tvärtom.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Skaffade det när det släpptes på steam (visste inte ens att det fanns innan dess). Mycket kul spel, och riktigt snyggt dessutom. Pyre som kom med på köpet föll mig inte i smaken, men Hades var tvärtom.

Skaffade det när det först kom i Early Access hos Epic. Var självklart då Supergiant är en av mina favoritutvecklare. Transistor är fortfarande favoriten, men Hades är toppen.

Om någon är nyfiken på skillnaden nu och då så är det mest content. Först var det två världar gäntemot 4 (alla) nu, färre vapen och färre sorters upgrades osv... Men grundupplevelsen var mer eller mindre densamma.

Jag tror att spelet ses mer eller mindre som i 'Beta' just nu, dvs att det har i princip allt content som det planeras att ha vid release, och dom fokuserar mer på polish, balans osv.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar