Impopulära åsikter om spel

Varje Call of Duty-spel är emotionellt berikande och gör människor till bättre individer.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Populärkultur nådde ditt kulmen i och med filmatiseringen av Bilbo. Spel och filmindustrin kan därmed avvecklas. Pengarna kan användas till att stötta antipiratbyrån.

Och slutligen med solklar imitation av M.Persbrandt:
”Såååe käften på ehr nue!”

Medlem

Jägermeister är odrickbart.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

The Hobbit trilogin är bättre Lord of the Rings och den enda sevärda Star Wars filmen är Rogue One, resten är skit.

Håller ovan oftast för mig själv om jag inte är på dryg/ troll-humör. Personligen ser jag inte varför man ska yttra sig om man inte tycker det är rent krasst skit, kan lätt se om LOTR men att kolla Star Wars anser jag som straff! Hållit mig borta från Red Dead Redemption 2 här på FZ då jag blir förbannad hur folk kan fortfarande nöta det, konstig nog har vi alla olika smak.

Medlem

Personer som bär Mössa inomhus har bra uppfostran, uppvisar ett moget vuxet beteende, är respektingivande mot sina medmänniskor, följer normerna i samhället, samt tar god hänsyn till etikettreglerna.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Moderator | Testpilot

Jag tycker mycket spelmusik inte är bra eller intressant att lyssna på utanför spelet, t ex via Spotify. Många stycken passar bäst när man får hela kakan med karaktärerna, deras reaktioner och hur världen ser ut.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag tycker att moderna spel har för mycket gimmicks och "skills" som gör att jag inte orkar lära mig ett nytt spel. Vad hände med gamla Zelda spelen, eller typ dark souls? Gör spelen enklare att spela men gör äventyret svårare.

Ook
Bibliotekarie (UU)

Mitt inre näthatartroll säger till mig att skriva följande:

Nintendo gör överskattade barnspel.

Esport är ingen riktig sport.

Esport är en sport.

Gamers är ett gäng arbetslösa oskulder som föredrar att bo hos sina föräldrars källare.

Data- och tvspelande är ingen riktig hobby.

Kan det aldrig komma bra Indie-spel?


signatur

Viam inveniam aut faciam

Inaktiv
Skrivet av janssonn:

The Hobbit trilogin är bättre Lord of the Rings

Vad fan säger du!?

Min lite liknande impopulära åsikt som kanske inte är lika kontroversiell är att The Fellowship of the Ring är den enda riktigt bra filmen av hela bunten. Den har känsla, liv och mystik. Resten är bara massa CGI-skit.

Skribent

Håll er i skinnet, gubbar och gummor. Trots trådens ämne är det inte VM i provokation och ej heller ett frikort att skriva vad sjutton som helst.

Håll god ton och hoppa över försöken att provocera, eller som kidsen säger: "vara edgy".

Gott nytt år på er!

Tycker Konungens återkomst är sämst av trilogin, också den enda av filmerna jag bara har sett en gång (räknar inte med Hobbit-filmerna).

De två första Harry Potter-filmerna är dom bästa i serien. Chris Columbus verkligen fånga magin.

Jag uppskattar Phantom Menace. Gillade inte Force Awakens (har inte sett resten efter Rouge One).


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Enda bra Half-Life spelet är "Opposing Forces"-expansionen, resten är skit.

Medlem
Skrivet av knight22:

Game of thrones är en överskattad tv-serie, jag tappade intresset under säsong 3

Gav upp efter ett halvt avsnitt

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Håll er i skinnet, gubbar och gummor. Trots trådens ämne är det inte VM i provokation och ej heller ett frikort att skriva vad sjutton som helst.

Håll god ton och hoppa över försöken att provocera, eller som kidsen säger: "vara edgy".

Gott nytt år på er!

Nu blev jag ju sugen på att skapa en tråd med titeln "VM i provokation".

Must resist....


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

E- Sport är som sagt ingen sport

Och Alla som röker / snusar / dricker Kaffe har tvingat sig igenom äckelfasen till den grad att det blev gott bara för att vara tuff


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Fallout 3+ är i stort sett skräp och dom skulle aldrig ha skapats.

Inaktiv

Denna tråden är lika poänglös som den liknande som nämndes tidigare.

Medlem

Disco Elysium är ett långtråkigt högtravande textäventyr som inte förtjänar sin hype.

Medlem

Ulf Lundell bör landsförvisas, helst till North Sentinel Island där han kan försöka pracka på infödingarna sin skräpmusik


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Medlem

God of wars stridssystem var riktigt dåligt och ogenomtänkt då utvecklarna inte kunde enas om det var ett hack'n slash eller adventure. Blev mediokert.

Inaktiv

Rökare borde hamna längre bak i kön för behandling av cancer än ickerökare

Releasehästryttare

Opopuär åsikt? Jobbigt att få sina inlägg borttagna utan anledning!

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Rökare borde hamna längre bak i kön för behandling av cancer än ickerökare

Det där låter ju bara som en vettig åsikt!? Är väl bara rökare själva som inte skulle hålla med om det 😂

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Rökare borde hamna längre bak i kön för behandling av cancer än ickerökare

Skrivet av NarUzo:

Det där låter ju bara som en vettig åsikt!? Är väl bara rökare själva som inte skulle hålla med om det 😂

Extremsportare och många andra sportutövande borde hamna längre bak i kön för behandling av benbrott och andra kroppsskador. Brukare av droger borde hamna längre bak i kön för behandling av psykiska sjukdomar. Ej motionerande medborgare borde hamna längre bak i alla köer. osv osv

Medlem
Skrivet av waeress:

Extremsportare och många andra sportutövande borde hamna längre bak i kön för behandling av benbrott och andra kroppsskador. Brukare av droger borde hamna längre bak i kön för behandling av psykiska sjukdomar. Ej motionerande medborgare borde hamna längre bak i alla köer. osv osv

Håller med dig

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Rökare borde hamna längre bak i kön för behandling av cancer än ickerökare

bara lungcancer då? eller gäller det även bröstcancer, prostatacancer osv? isånafall borde ju även bilolycks-offer hamna längre bak än folk som ramlat och slagit sig när dom varit ute och cyklat, osv.

Medlem
Skrivet av quadratis:

bara lungcancer då? eller gäller det även bröstcancer, prostatacancer osv? isånafall borde ju även bilolycks-offer hamna längre bak än folk som ramlat och slagit sig när dom varit ute och cyklat, osv.

Var väl rätt uppenbart att han syftade på cancer orsakad av rökning och inget annat?

Releasehästryttare
Inaktiv
Skrivet av waeress:

Extremsportare och många andra sportutövande borde hamna längre bak i kön för behandling av benbrott och andra kroppsskador. Brukare av droger borde hamna längre bak i kön för behandling av psykiska sjukdomar. Ej motionerande medborgare borde hamna längre bak i alla köer. osv osv

Skrivet av quadratis:

bara lungcancer då? eller gäller det även bröstcancer, prostatacancer osv? isånafall borde ju även bilolycks-offer hamna längre bak än folk som ramlat och slagit sig när dom varit ute och cyklat, osv.

Bra där! Nu har vi fått igång lite vettiga idéer

Skriv svar