Vad gör ni nu?

Medlem

Dricker alkohol


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Dricker alkohol

Det är väl underförstått när det kommer till dig ? ;D

Själv så ska jag snart slänga på senaste avsnittet Mandalorian och käka estrellas nya superstora ostbågar!

Medlem
Skrivet av HallonTreo:

Det är väl underförstått när det kommer till dig ? ;D

Själv så ska jag snart slänga på senaste avsnittet Mandalorian och käka estrellas nya superstora ostbågar!

Ja det verkar ha blivit så.

Njut av kvällen, skål!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av HallonTreo:

käka estrellas nya superstora ostbågar!

Vänta nu. Det är väl OLW som gör den riktiga ostbågen?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Vänta nu. Det är väl OLW som gör den riktiga ostbågen?

Jag föredrar Estrella över OLW. Bättre smak på både chips och bågar

Medlem
Skrivet av HallonTreo:

Jag föredrar Estrella över OLW. Bättre smak på både chips och bågar

Håller med om chips men tror aldrig att jag har ätit en ostbåge från Estrella. Blir att testa


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Håller med om chips men tror aldrig att jag har ätit en ostbåge från Estrella. Blir att testa

Testa deras nya stora. Riktigt nice

Medlem

"Jobbar" är även hungrig och sugen på ostbågar nu p.g.a. denna tråden

Medlem

Har påbörjat Witcher 3 för fjärde gången. Denna gången ska det klaras ut!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Inaktiv
Skrivet av Freakon:

Har påbörjat Witcher 3 för fjärde gången. Denna gången ska det klaras ut!

Lycka till! Vetefan om jag själv hade klarat ut det idag då man är numera småbarnsförälder. 80h+ spel, vilket jag älskar, är tyvärr svårt att finna tid till.

Själv sitter jag i bilen och väntar på sambo och dotter som nyss är klara med babysim. Jajamen vardagen för en småbarnsförälder!

Medlem

Dricker kaffe och hjälper mamma att städa innan jag ska hem till mig själv och fortsätta städa 😝

Medlem
Skrivet av CrazyUG:

Dricker kaffe och hjälper mamma att städa innan jag ska hem till mig själv och fortsätta städa 😝

Duktigt


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Tragiskt nog sörjer jag en f.d. kollega, som omkom i en bilolycka härom dagen när hans ambulans krockade med en dovhjort. :'(


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Tittar på en streamer jag hittade igår. https://www.twitch.tv/healthygamer_gg

Han är utbildad psykolog och pratar med bland annat med andra streamers om deras liv etc. Givande att kolla på.

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Tragiskt nog sörjer jag en f.d. kollega, som omkom i en bilolycka härom dagen när hans ambulans krockade med en dovhjort. :'(

Läste om det. Tragiskt som fan. Beklagar!

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Tragiskt nog sörjer jag en f.d. kollega, som omkom i en bilolycka härom dagen när hans ambulans krockade med en dovhjort. :'(

Beklagar er förlust <3 Har all respekt för ambulansförare, har egen erfarenhet av deras fantastiska insatser. Så himla sorligt

Medlem

Sitter och funderar på om jag ska gå och lägga mig eller inte. Är skittrött fast klockan bara är lite drygt nio på kvällen.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Kollar på fotboll, gräver igenom en massa bokmärken jag har på datorn och spelar WoW Classic på min nydingade level 26 priest.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Funderar på hur jag ska lösa årets julklappar. Är starkt sugen på att webshoppa allt istället för att ränna runt i butiker med övriga.

Hur gick det då?
Blev det webshop eller köpcentrat? =D

Jag vet vad ingen människa i hela jävla världen gör i alla fall,
spelar på sitt Google Stadia haha.

Skribent

Jag gör fan inget vettigt alls. bara sitter och möglar. Dygnsrytmen är åt helvete och inte sugen på att göra något som kräver en insats. Borde börja skriva på en grej som jag har i huvudet men orkar inte nu, blir nog en film eller serie istället.

Medlem

Försöker komma in i jobbrytmen igen efter 2,5 veckas semester.
Går ändå förvånansvärt bra att komma upp på morgonen, men jag ska ju inte påstå att jag älskar det.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Ugglar på börsen och skriver web app

Medlem

Sitter i soffan och kollar på Daniel Tiger med tvååringen. Mentalt förbereder mig för jobb imorgon igen...

Medlem

Väntar på att "På spåret" skall börja.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

@hannes.theorell de finns bara en låt för Militärer Dimmu Borgir - Burn in Hell

Skrivet av d9nightelf:

@hannes.torell de finns bara en låt för Militärer Dimmu Borgir - Burn in Hell

Med så mycket bra musik från Dimmu Borgir och så ska det vara en Twisted Sister cover?
Visst, den är ju bra, men ändå...

Nu tycker jag att mina kollegor i grönt generellt är rätt dåliga på att uppbära det musikaliska arv som ändå finns inom försvaret. Hur många kör ens den här klassikern i bilen till inrycket (förutom jag då)?


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Jag kom precis hem efter att ha tittat på en Division 1 hockeymatch mellan käraste Linden från Eskilstuna mot Forshaga. Sämsta matchen på evigheter, laget kollapsade totalt och inget gick rätt. Inte ens domarbesluten. Aja, nu tar vi ett glas vin och spelare lite! Skål!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

jbx
Medlem

Lyssnar på Creepypodden efter några timmars Forza Horizon.. bra fredag!


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Tragiskt nog sörjer jag en f.d. kollega, som omkom i en bilolycka härom dagen när hans ambulans krockade med en dovhjort. :'(

Sen på bollen, men beklagar verkligen. Hoppas att det har gått så bra som möjligt ❤️


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Väntar på polarn som är ett jävla fyllo och krökade till 8 imorse. Sen blir det ett sista ryck i PUBG för säsongen som slutar nu om 2-3 dagar.
Medan jag väntar är det Youtube och Joe Rogans Fight Companion!

Skriv svar