Vad hoppas du finna på mellandags rean?

Medlem
Vad hoppas du finna på mellandags rean?

Julafton som bekant i morgon och säkerligen kommer mellandags rean börja pumpas ut (bluff rean lite så...…)

Då man är vuxen bryr man ju sig inte så mycket om julklappar utan mer vad jag kan finna till mig själv efter jul och i år tänkte jag satsa på Creative Katana och Asus rog delta headset prio blir ju katana då jag har headset idag Logitech G935.

Så finns det något du kommer jaga under mellandagarna?

Medlem
Gnällkuk

@perihelion74: hah, tänkte skriva precis samma sak


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skägg.
10 Chambers

Hittade ju en Xbox på Black Friday men skulle någon sälja ut Airpods tokbilligt är jag lite sugen.


signatur
Medlem
Skrivet av perihelion74:

Lugn och ro.

Hör, hör!


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hittade ju en Xbox på Black Friday men skulle någon sälja ut Airpods tokbilligt är jag lite sugen.

Om du pendlar med tunnelbana eller buss så köp airpods pro, värt de


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Om Dark Souls remaster till PS4 Reas it blir det ett köp, för det har jag mer eller mindre lovat @Zimpan


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

En OLED tv. Håller ett öga på LG's C9

Tråddemonen
Testpilot

@Grukk: Du kan hålla utkik efter Inside också. En grym indietitel från limboskaparna.

Själv hoppas jag på en rea på Ashen som nyligen släpptes till PS4 och Yakuza spelen.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av DKvarn:

Om du pendlar med tunnelbana eller buss så köp airpods pro, värt de

Har ett par NC-lurar från Sony som är mina bästa vänner i lokaltrafiken. Detta skulle vara mer för spontantlysningar och hängmattan på landet, då over-ear blir lite varmt


signatur
Medlem
Medlem

Kan ju tipsa om kolla vad priserna är nu för tyckte Elgiganten här hade redan börjat fake sina priser på en del saker. Gör mig lite förbannad faktiskt. 1299 normal pris sen 1349 på rea!!

Tråddemonen
Testpilot

@Carl Johansson-Sundelius: Varma öron av hörlurar? Calle kaninöra.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Zimpan:

@Carl Johansson-Sundelius: Varma öron av hörlurar? Calle kaninöra.

På sommaren, med svarta hörlurar


signatur
Medlem

Jag tänkte beställa en Oculus Quest, hoppas på lite rabatt i mellandagarna men jag vet inte om det är "tradition" så det blir nå billigare att köpa direkt från oculus


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av perihelion74:

Lugn och ro.

Har haft lugn och ro hela året. Julstressen finns bara där för folk som låter den ta över

Tänkte se om jag hittar nån sjysst powerbank under mellandagarna som jag ska ha med till Japan nästa år.
Förutom det har jag redan allt jag vill ha

Medlem

Om Call of Cthulhu eller Sinking city (helst till Switch) kunde förmå sig att bli billigt, då hade det nog blivit något!


signatur

Videomupp

Skribent

Har precis köpt nytt tangentbord så det vore roligt med en mus att komplettera paketet med. Får se om det dyker upp något som verkar lockande.

Medlem

köpte world war z och elder scrolls online då jag äger nästan allt annat


signatur

//monster

Medlem

Om någon ser en laddbox till elbilar så hojta till

Medlem
Skrivet av perihelion74:

Lugn och ro.

Det första jag tänkte när jag läste rubriken.

Medlem

Fick ett presentkort på Webhallen i julklapp, så jag ska spana efter spelfynd där. Skulle de raka någon hundralapp på Death Strandings pris blir det nog ett köp.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Aciero:

En OLED tv. Håller ett öga på LG's C9

Köpte en 65" C9 under Black friday, så värt! Grymt bra tv

Medlem

Redan köpt det jag ”hoppades” (visste) skulle reas ut. Resident Evil 2 : Remake (Steam). Sjukt pepp. Med tanke på att det enda jag spelat senaste månaden är 80 timmar Pokémon Sword blir kontrasten rätt stor.

Medlem

köpte CoD: MW

Medlem

Förmodligen ingenting.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Bränt många tusen på black friday och cyber monday.. Nu får det bli köpstopp ett tag.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Ett GTX 2070 Super

Medlem
Skrivet av Aciero:

En OLED tv. Håller ett öga på LG's C9

Vilken storlek? 55” säljs för 12990 på Elgiganten. Om du kan leva med B9 så säljs 55” för 9990kr och 65” för 16990. 65” C9 hade sin bästa deal under BF där den såldes för 19990, men ligger på 27988 nu.

Medlem

Ingenting för min del. Det enda jag kan tänka mig att jag hade köpt vore väl Valve Index om det kom på en rea men det kommer inte ske detta året.

12
Skriv svar