Snön lyser vit på taken även i Red Dead Online

Robot
Snön lyser vit på taken även i Red Dead Online

Ta del av speciella spellägen, julklappar och annat under jul och nyår.

#Red-dead-online, #Red-dead-redemption-2, #Rockstar-games


Medlem

Oh, Krampus! Ingen jul utan Krampus!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Hade inte skadat om det inte varit strikt begränsat till enbart online

Medlem

Online är där där man är. Singel player är där där man inte är. Gammalt Google ordspråk har jag hört.

Medlem

Ja, trots miljöskatterna får jag inget snö i Skåne.

Så jag tackar Rockstar för en virtuell vit jul.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Miljöskatter fungerar inte. Lagar är bättre. Tyvärr så har företagen så mycket pengar så att det är dom som bestämmer över världens regeringar. Så dom bestämmer precis hur snabbt dom vill förändra sig. Vilket antagligen blir senare än försent. Som vi alla vet så är företagen väldigt bra på att tom lura sig själva när det handlar om ekonomisk tillväxt. Allt ska expandera och då betyder inte du eller miljön speciellt mycket.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Miljöskatter fungerar inte. Lagar är bättre. Tyvärr så har företagen så mycket pengar så att det är dom som bestämmer över världens regeringar. Så dom bestämmer precis hur snabbt dom vill förändra sig. Vilket antagligen blir senare än försent. Som vi alla vet så är företagen väldigt bra på att tom lura sig själva när det handlar om ekonomisk tillväxt. Allt ska expandera och då betyder inte du eller miljön speciellt mycket.

Ja, det suger.

Vill du spela RDO så skicka PM. ^^


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av Jaxalot:

Ja, det suger.

Vill du spela RDO så skicka PM. ^^

Sorry kör bara på ps4...

Hade varit bättre om deras ”värdelösa” utvecklingsteam hade fixat alla buggarna och dessa jävligt påfrestande errors...

1
Skriv svar