Warcraft 3: Reforged har releasedatum!

Robot
Warcraft 3: Reforged har releasedatum!

Vi behöver inte vänta så lång tid efter nyåret.

#warcraft-iii-reforged


Medlem

Hoppas kartor som Wintermaul, Kodo Tag, Vamparism och alla andra trevliga moddar blir tillgängliga i Reforged!


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem
Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Blir en till genomsspelning av WC3 när detta kommer!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Kommer frozen throne vara med eller kommer det släppas separat senare?

Ser verkligen fram emot detta!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av robbis:

Kommer frozen throne vara med eller kommer det släppas separat senare?

Ser verkligen fram emot detta!

Expansionen är inkluderad.


signatur
Medlem

Har kört betan i några timmar. Det räckte för att komma fram till att det inte blir mer än det

Medlem

Köpte det direkt när man kunde förboka, dock enbart för mountets skull i wow. Men nu spelar jag ju inte wow längre, så då kanske man har tid med detta


signatur

Skitfiske

Medlem

Min kropp är redo för TD!

Medlem
Skrivet av HallonTreo:

Har kört betan i några timmar. Det räckte för att komma fram till att det inte blir mer än det

Har du spelat vanliga WC3 tidigare? Utveckla lite vad som gjorde att du inte går vidare från betan.

Medlem
Skrivet av Rockefellerz:

Har du spelat vanliga WC3 tidigare? Utveckla lite vad som gjorde att du inte går vidare från betan.

Precis det som är grejen. Körde det när det var aktuellt och nu när jag fick beta så insåg jag att jag redan gjort vad jag ska i det spelet.

Det är säkert riktigt ball för folk som aldrig kört det förr dock:)

Medlem
Skrivet av HallonTreo:

Precis det som är grejen. Körde det när det var aktuellt och nu när jag fick beta så insåg jag att jag redan gjort vad jag ska i det spelet.

Det är säkert riktigt ball för folk som aldrig kört det förr dock:)

Eller för de som skulle sälja en njure för att få spela TD igen

Medlem
Skrivet av feeweee:

Klåduck!
Men det kanske bara är i tvåan orcerna säger det.

Medlem

Har planerat in en sjukanmälan nu, hehe. Någon som vet om det släpps fysisk utgåva?

Medlem

-dota -arem -LChost v6.67 EU last spot!
jävlar vad det ska spelas dota

o inte tala om youTD...

Medlem

Längtar som fan:) är det någon som vet hur länge betan kommer hålla på?:)

Gen
Medlem

19.99 EUR hade väl räckt som pris kan man tycka.

Medlem
Skrivet av Gen:

19.99 EUR hade väl räckt som pris kan man tycka.

Varför ska "man" tycka det, "man" kan välja att köpa eller inte köpa spelet. Det senare alternativet kommer alltid vara billigare.

Medlem

Fan vad jag längtar, första blizzard gjort sedan SCII som varit intressant i min mening, har saknat Warcraft i mitt liv 😊

Medlem
Skrivet av Kyrre:

Har planerat in en sjukanmälan nu, hehe. Någon som vet om det släpps fysisk utgåva?

Antagligen inte men man kan ju alltid hoppas

Medlem

Work work! Ska bli kul att köra WC3 igen

Medlem

Ja dom vet ju hur man tar betalt iaf.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Gen
Medlem
Skrivet av LinkXLank:

Varför ska "man" tycka det, "man" kan välja att köpa eller inte köpa spelet. Det senare alternativet kommer alltid vara billigare.

Man får inte ha åsikter om prissättningar längre? Den informationen missade jag att läsa.

Medlem
Skrivet av Gen:

19.99 EUR hade väl räckt som pris kan man tycka.

Kostade det när dem först annonserade det.

Gen
Medlem
Skrivet av Mathiaaas:

Kostade det när dem först annonserade det.

Tack! Jag hade för mig detta men var osäker.

Medlem
Skrivet av Gen:

Man får inte ha åsikter om prissättningar längre? Den informationen missade jag att läsa.

Eller använder du först och främst ordet "jag", så specificerar du att åsikten är din egen. Visst får du ha vilka åsikter du vill om prissättningen, mitt påstående var aldrig riktat mot om du fick ha en åsikt om det eller inte.

Moderator | Testpilot
Skrivet av LinkXLank:

Eller använder du först och främst ordet "jag", så specificerar du att åsikten är din egen. Visst får du ha vilka åsikter du vill om prissättningen, mitt påstående var aldrig riktat mot om du fick ha en åsikt om det eller inte.

Måste man skriva "jag" när man själv skriver inlägget?

Exempel:

"Tycker det är för dyrt".
"Jag tycker det är för dyrt".

Självfallet förstår man att det är personen som skriver inlägget som tycker det är dyrt. "Jag" i det här fallet behöves inte.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Måste man skriva "jag" när man själv skriver inlägget?

Exempel:

"Tycker det är för dyrt".
"Jag tycker det är för dyrt".

Självfallet förstår man att det är personen som skriver inlägget som tycker det är dyrt. "Jag" i det här fallet behöves inte.

Håller med! Skriver jag att något är bra eller dåligt så är det underförstått att det är min åsikt jag pratar om.
Sunt förnuft är högvaluta nuförtiden

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Måste man skriva "jag" när man själv skriver inlägget?

Exempel:

"Tycker det är för dyrt".
"Jag tycker det är för dyrt".

Självfallet förstår man att det är personen som skriver inlägget som tycker det är dyrt. "Jag" i det här fallet behöves inte.

I det exemplet du gav är det definitivt underförstått, men jag finner inte samma som ”tycker man ju” detta antyder ospecificerad person alternativ ett försök att man som i flera ospecificerade personer.

Händer väldigt många gånger att folk försöker få det låta som att alla andra tycker likadant och gömmer det med man.

Förövrigt måste inte någon göra någonting. Men precis som du tyckte det var självfallet, tyckte jag det inte framkom, utan ordet ”man” är det jag kritiserade och jag kommer alltid kritisera ordet man.

Medlem
Skrivet av HallonTreo:

Håller med! Skriver jag att något är bra eller dåligt så är det underförstått att det är min åsikt jag pratar om.
Sunt förnuft är högvaluta nuförtiden

Påpekade användet av ordet ”man” vilket är en ospecifik form och vad du anser är sunt förnuft är inte globalt. Förstår vad du menar och kan hålla med men det var kommenterat utan kontext till det jag kritiserade.

12
Skriv svar