Agony-spinoffen Succubus får ny trailer

Robot
Agony-spinoffen Succubus får ny trailer

Är helvetet en lika plågsam upplevelse som förra gången?

#Agony, #Madmind-studio, #Succubus


Releasehästryttare

Gillade förra trailern de släppte för ca 2 månader sen, där har man full on sex med en kille ^^

8:43 om nån undrar

Medlem
Skrivet av Devan:

Gillade förra trailern de släppte för ca 2 månader sen, där har man full on sex med en kille ^^

https://youtu.be/pae3JCyFgLs

8:43 om nån undrar

Fy fan... jag vet inte vad jag ska säga mer än det. Mycket gore har setts i vanlig hyrfilm etc, där man ibland kan ha ifrågasatt underhållningsvärdet, men ändå har kunnat se en poäng med slafsandet. Här däremot är jag totalt oförstående till var själva gameplayet skulle få en att vilja fortsätta spela. Blev spyfärdig när succubusen klappar till den gravida kvinnan i magen för att sedan köra in armen och dra ut ungen, bryta nacken av den och suga på dess hals.

Att det troligen finns en konstnärlig tanke med den där skiten är jag dock övertygad om, men wtf?

Medlem

Om jag av någon anledning skulle vilja gå och spöa upp (alt. bli uppspöad av) en hjord nakna snubbar i ett brinnande helvete så går jag hellre till en finsk bastu.


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem

Den trailern gav NOLL sug..

Medlem

Now THATS edgy!

Skämt åsido.

Första spelet hade en trailer som byggde upp en viss hype pga dess art-direction och det SÅG väldigt intressant ut, även om gameplay tydligen blev trist smyg-spel.
Det här varken ser intressant ut ur ett estetiskt perspektiv eller ett gameplay dito.
Massa chock-värde, men... om inte sådana saker grundas så blir det ju inte så att de får nån impact på mig som spelare.

Inte ett dugg intresserad för tillfället. Krävs nog att ganska många recesensenter skulle säga att det är bra för att jag skulle skaffa det.

Medlem

Folk kommer nog inte klaga på Postal längre :S

Sicken skit


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av Devan:

Gillade förra trailern de släppte för ca 2 månader sen, där har man full on sex med en kille ^^

https://youtu.be/pae3JCyFgLs

8:43 om nån undrar

Blir själv inte påverkad av innehållet av trailern som en tidigare kommentar påpekade, men tyckte spelet såg skittråkigt ut, haha. Blir inte något för mig.

Medlem

They had me at Tuttar.

Medlem

Bara jag som får vibbar av Elder Scrolls Oblivion? Alltså, när man är inne i Oblivion


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av Siial:

Bara jag som får vibbar av Elder Scrolls Oblivion? Alltså, när man är inne i Oblivion

Absolut! Tyvärr är det den biten som är absolut sämst mer TES oblivion. Inget gott tecken.

Medlem
Skrivet av Rockefellerz:

Fy fan... jag vet inte vad jag ska säga mer än det. Mycket gore har setts i vanlig hyrfilm etc, där man ibland kan ha ifrågasatt underhållningsvärdet, men ändå har kunnat se en poäng med slafsandet. Här däremot är jag totalt oförstående till var själva gameplayet skulle få en att vilja fortsätta spela. Blev spyfärdig när succubusen klappar till den gravida kvinnan i magen för att sedan köra in armen och dra ut ungen, bryta nacken av den och suga på dess hals.

Att det troligen finns en konstnärlig tanke med den där skiten är jag dock övertygad om, men wtf?

Konstnärlig tanke, det tror jag knappast. Men vissa får tillfredsställelse av gore och sadism.

Vissa får en kick av att bli chockad och förskräckt. Och det blir än mer omskakande när man själv är den som ger upphov till grymheten och ondskan. En powerkick av makten över en försvarslös varelse.

Jämför med barn som någon gång dödat eller t.om plågat smådjur, eller åtminstone lekt med tanken. Eller ger sig på och mobbar ett annat barn. Sadism är del av mänsklig natur.

Majoriteten av vuxna människor får dock inte ut något meningsfullt av sådant här. Det är för en niche.

Jag blev imponerad av scenen med bäbisen, bara det att de vågar.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av philgapin:

Absolut! Tyvärr är det den biten som är absolut sämst mer TES oblivion. Inget gott tecken.

Yepp.. Jag installerade t.o.m. mods för att ta bort portalerna om jag minns rätt
Blev tyvärr inte alls sugen på att spela detta..


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Får lite Dark Messiah-vibbar av gameplay-klippet, blir nog ett köp.

Inaktiv

Inget som intresserar mig personligen men roligt för de som är intresserade. Bästa man kan hoppas på är att gammelmedia blir förskräckt men vet ej om spelet/studion är för liten för det.

Inaktiv
Skrivet av Rockefellerz:

Att det troligen finns en konstnärlig tanke med den där skiten är jag dock övertygad om, men wtf?

Det låter som att hoppas på mycket. Dock är det ju ett enkelt skydd mot att bli ifrågasatt att säga att man har en konstnärlig tanke med sin skapelse som när min syster ritade en häst när vi var små men sa att det var en groda bara för att provocera mig och jag kunde inte säga något annat för hon var skaparen av teckningen. Typ.

eld
Medlem
Skrivet av kebbe:

Får lite Dark Messiah-vibbar av gameplay-klippet, blir nog ett köp.

nu lugnar vi oss lite, det är inte VM i att bränna pengar

1
Skriv svar