Superhot är gratis hos Epic Game Store

Robot
Superhot är gratis hos Epic Game Store

Du har väl inte missat att de ger bort ett gratisspel varje dag under julen?

#Superhot


Medlem

Epic är on fire med gratisspelen i december! Kan nästa spel vara Flame in the flood med tanke på teaserbilden?
PS Och backloggen växer o växer...:)

Skribent

Epic ger även bort en kupong värd 10 $ som kan användas på spel som är dyrare än 14,99 $.

Medlem

Värt att ta ner och prova.
VR versionen är riktigt bra


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Shadee:

Epic ger även bort en kupong värd 10 $ som kan användas på spel som är dyrare än 14,99 $.

Dessutom får man en ny varje gång man använder den.

Geeks Gaming
Skrivet av Shadee:

Epic ger även bort en kupong värd 10 $ som kan användas på spel som är dyrare än 14,99 $.

Ångra smått att jag inte vänta med Mechwarrior5. Men samtidigt lätt värt 40$.

Medlem

Okej. Epic har vunnit. Jag lovade typ mig själv att aldrig köpa spel därifrån, men idag gjorde jag det. Blev The Walking Dead: The Telltale Definitive Series för 14.99€. Hade spelat de två första säsongerna för länge sen och älskade dem. Kommer att börja om och denna gång köra genom alla.


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

@Dohman: Ingen dålig idé! Jag har alla säsonger men utspritt mellan XBOX 360, PS4 och PC.

Medlem
Skrivet av A1200G:

Epic är on fire med gratisspelen i december! Kan nästa spel vara Flame in the flood med tanke på teaserbilden?
PS Och backloggen växer o växer...:)

Endast simpla indie spel än så länge. A Flame In The Flood fick man via Humble Bundle gratis för ett tag sedan. Kommer säkert bli tyngre spel ju närmare "dag 12" man kommer dock.

De var däremot "on fire" när de gav bort hela Batman Arkham serien plus de 3 LEGO Batman spelen för ett halvår sedan. Det var en trevlig dag med 6 tunga spel samtidigt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Skribent
Skrivet av Steffe@Swec:

Dessutom får man en ny varje gång man använder den.

Ofan, det visste jag inte. Trodde det var en engångsgrej.

Medlem

@Shadee: Ja, Epic är sinnessjukt generösa. Förstår inte hur de går plus på detta. Men man tackar och bockar liksom! (och små-garvar åt alla Epic-hatare )


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

Oh, tackar! Velat ha det länge men inte blivit något köp, nu finns det inga ursäkter.

Medlem

Spelar ni gratisspelen? Jag har fem-sex stycken som ligger och väntar. Men det ger ändå en liten endorfinkick varje gång man får hem ett bra gratisspel 😄
Kanske det som är Epics strategi. För varje litet glädjerus kopplar hjärnan Epic mer och mer med godkänsla.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Spelar ni gratisspelen? Jag har fem-sex stycken som ligger och väntar. Men det ger ändå en liten endorfinkick varje gång man får hem ett bra gratisspel 😄
Kanske det som är Epics strategi. För varje litet glädjerus kopplar hjärnan Epic mer och mer med godkänsla.

De intressanta spelar jag, de ointressanta skaffar jag inte... Inte jätterevolutionerande kanske.

Just Superhot är ett härligt spel, men det äger jag redan.

Medlem

Superhot I VR är förövrigt fantastiskt bra - nu har det nog dock bara den "vanliga" man får.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Men fz.se hatar ju Epic. De är onda!

Medlem

JO det hade jag missat


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Ankh:

Superhot I VR är förövrigt fantastiskt bra - nu har det nog dock bara den "vanliga" man får.

Det är helt enormt bra i VR. Detta är mycket riktigt tyvärr bara den vanliga versionen.

Kostar 9 dollars nu?

Medlem
Skrivet av pelson:

Kostar 9 dollars nu?

Jepp, gratisspelen är bara till 17:00 dagen efter. Nu är det "Little Inferno" som gäller.

Medlem

OT men efter jag installerade GoG galaxy och la till alla clienter, där ibland Epic kan jag inte starta deras klient längre.. Någon som varit med om samma sak?

Medlem
Skrivet av A1200G:

Kan nästa spel vara Flame in the flood med tanke på teaserbilden?

Inte helt rätt. Men i morgon kan jag svära på att det är Ape Out genom att titta på teaserbilden!!!

Medlem
Skrivet av maq777:

Inte helt rätt. Men i morgon kan jag svära på att det är Ape Out genom att titta på teaserbilden!!!

Tror jag också!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av maq777:

Inte helt rätt. Men i morgon kan jag svära på att det är Ape Out genom att titta på teaserbilden!!!

Vi får se! Ett slag för Towerfall ascension - lirade ihop med en polare idag, j*klar vad kul det var! Har inte haft så kul med soffa-multiplayer sen Bomberman på Amiga 500. Perfekt mix av Bomberman och Worms.

Medlem

Lirade igenom SUPERHOT för första gången igår och kan starkt rekommendera spelet för er som skaffat det men är osäkra, ett tips är att inte läsa så mycket om det utan bara köra

Medlem
Skrivet av Dohman:

@Shadee: Ja, Epic är sinnessjukt generösa. Förstår inte hur de går plus på detta. Men man tackar och bockar liksom! (och små-garvar åt alla Epic-hatare )

Fortnite.

Medlem
Skrivet av A1200G:

Vi får se! Ett slag för Towerfall ascension - lirade ihop med en polare idag, j*klar vad kul det var! Har inte haft så kul med soffa-multiplayer sen Bomberman på Amiga 500. Perfekt mix av Bomberman och Worms.

Towerfall är riktigt kul rekomenderar "expansionen" dark world
Men steam-versionen måste vara bättre iom workshop men det kanske finns liknande till Epic också? Tog aldrig ner spelet på Epic då jag redan har Steam.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av jonis:

Tror jag också!

Vi naglade det. I morgon blir det "Lonely Mountains: Downhill" enligt teaserbilden. Eller har du något annat förslag?

Medlem

Det var inte dåligt gissat! En röd tråd som går igenom indiespelen är att samtliga ligger på score över 90%. Inga dåliga spel med andra ord!

Medlem
Skrivet av maq777:

Vi naglade det. I morgon blir det "Lonely Mountains: Downhill" enligt teaserbilden. Eller har du något annat förslag?

Hmm, den här är lite klurigare. Kan mycket väl vara Lonely Mountains: Downhill. Tyckte först att teasern påminde om "Eon Altar"s logga:

Men inte riktigt ändå. Hmm...

Edit: Jag tror att det är Celeste! (Som dessutom redan varit gratis, lite märkligt val på just julafton.)


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

12
Skriv svar