Vad spelar du i julhelgen 2019? đŸ•čïžđŸŽ…

Relik 📜
Vad spelar du i julhelgen 2019? đŸ•čïžđŸŽ…

Som topic! Vad planerar du att lira nÀr det blir nÄgra lediga dagar?

Jag hoppas pÄ att kunna kötta Red Dead 2 pÄ PC. LÀr Àven bli en del Switch-spelande, kanske Return of the Obra Dinn som jag Àr vÀldigt sugen pÄ. Eller, Disco Elysium!


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Blir att spela fÀrdigt Days Gone, sen fÄr man se vad för roligt det blir dÀrpÄ

Moderator | Testpilot

Jag ska spela klart Disco Elysium Spelat en "kort" svÀng pÄ 8 timmar. SÀtter jag mig ned med spelet igen kommer jag fastna, sÄ bÀst att vÀnta tills man Àr ledig och kan vara uppe sent


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han Àr stygg över alla grÀnser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita pÄ uber" - Joakim Bennet
Det rÄder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

PÄ lördag blir det tyvÀrr julhandel. Alltid i sista minuten. Utöver det ska jag spela klart Kingdom Hearts: Birth By Sleep, efter det tÀnkte jag fortsÀtta pÄ Age of Empires III: Complete Edition.


signatur

I'm like you, I have no name.

Jag tror jag ska inleda helgen innan med Kingdom Come, kanske nĂ„got annat, har God of War och Assassins Creed Origins kvar att klara. Sen köpte jag Final Fantasy V till GBA som jag nog ska dra i gĂ„ng pĂ„ sjĂ€lvaste julafton. Är rĂ€tt sugen pĂ„ att Ă€ntligen klara det delen av serien.

Kommer vara ledig frÄn 21 dec till 7 jan sÄ har skapligt med egentid i Är.:)


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Skribent

Lite CS som vanligt, sen ska jag ta tag i nĂ„got SP-spel. Oklart vilket Ă€n sĂ„ lĂ€nge. Hade planerat Red Dead 2 pĂ„ PC sĂ„ fĂ„r se hur det blir med den saken, men kan lika gĂ€rna bli nĂ„got ur backloggen pĂ„ PS4 (Last of us, Detroit become Human, FF XII, God of War eller Uncharted trilogin) eller nĂ„got pĂ„ Steam dĂ€r jag har massor som bara ligger och samlar damm (om nu en digital produkt kan samla damm? đŸ€”)

Medlem

Blir att pumpa Zelda BOTW

Medlem

Boneworks VR
red dead Redemption 2 (PC(


signatur

🇾đŸ‡Ș VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Mer Stellaris troligen. Och Civ 4. Mina tvÄ nuvarande favoritspel.
Civ 4 har för övrigt varit pÄ topp tre Ànda sedan det slÀpptes.

Kan Àven hÀnda att Cities Skylines startas upp.


signatur

Jag tröttnade pÄ min gamla signatur, men kom inte pÄ nÄgot vitsigt att skriva som inte kÀndes fÄnigt, sÄ det blev den hÀr harangen i stÀllet.

Åker till VĂ€nern och fiskar gĂ€dda. Spela kan man göra nĂ€r vĂ€dret Ă€r för fint för att fiska.


signatur

Skitfiske

Skribent

Ska förhoppningsvis komma igÄng med lite Horizon Zero Dawn igen, i mÄn av tid.

Redaktör
Ponny

Waiting Game: Santa Edition


signatur

En Bamseponny av folket

phi
Medlem

Det dÀr IRL-spelet som legat i backloggen.

Ghostbusters pÄ gamla 360.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

EVE Online Starter Pack Àr gratis pÄ Steam, som ger Omega i 7 dagar (prenumerationstjÀnsten). Jag och brorsan tÀnkte ge oss tillbaka in igen efter flera Ärs frÄnvaro. Vi fÄr se om det lyckas hÄlla oss fast efter de 7 dagarna eller inte.

TÀnkte ocksÄ ge mig pÄ att Àntligen beta av resten av The Expanse under julledigheten som jag skjutit pÄ alldeles för lÀnge, sÄ det passar ju utmÀrkt i kombination med EVE Online.


signatur

đŸ–„ïž RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Det blir sikta pÄ platinum trophy i Wreckfest. Efter det fortsÀtta pÄ nÄgon av giganterna witcher 3 eller red dead 2 pÄ ps4. Man kanske skulle dra igenom witcher Netflix och sen fortsÀtta pÄ 3an? Siktar pÄ platinum trophy Àven dÀr


signatur

đŸ–„ïž Sony Bravia KDL49-WD753| 🎼 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem

Som alltid...
🩾🩾🩾 + 🔇 + đŸ’Ș + 🩆 + đŸ§™â€â™‚ïž + 🕒

SkÀgg.
10 Chambers

Har installerat Witcher pÄ xboxen nu, kom pÄ Game Pass igÄr. Ser fram emot det!

Medlem

Kommer försöka köra klart The Outer Worlds för att sedan ta mig an Control.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Har installerat Witcher pÄ xboxen nu, kom pÄ Game Pass igÄr. Ser fram emot det!

Lycka till ett fenomenalt spel om du stÄr ut med "flytet" pÄ Xbox.


signatur

🇾đŸ‡Ș VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Mycket troligt att det blir nÄt legospel eller minecraft med ungarna.


signatur

Styret upp och dÀcken ner

Medlem

Lira klart death strandning och sedan blir det nog Links awakening.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Medlem

Skyrim, BDO och Stardew valley spelas i helgen. Sedan ska jag spela cthulhu saves christmas men det spelet slÀppts inte förrns den 23 december.

FM-guru
F.d. Sisyr

LÀst Peter Watts sci-fi-böcker om "first contact" - Blindsight och Echopraxia - sÄ det kan nog bli en svÀng med Stellaris igen.

Medlem

PÄ grund av det sjuka erbjudandet 3 mÄnaders Xbox Game Pass Ultimate för 10 kr blir det en hel del Halo i helgen. Aldrig spelat nÄt av serien sÄ det blir kul. Nice att slippa betala för liret (liren), hehe.

AlltsÄ: Klienten finns pÄ Windows, dvs ni kan lira pÄ datorn ocksÄ som jag gör.

Om ni tar del av erbjudandet, glöm inte att sÀga upp medlemskapet direkt efterÄt sÄ att de inte debiterar er om 3 mÄnader.

EDIT: Haha, Halo-spelen Àr tydligen inte fÀrdiga. Nu kan man bara spela Reach. De slÀpper ett spel i taget... ganska sjukt detta!


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

Steam- och Epic Games Store-reorna har kraftigt utökat min backlog som redan var alldeles för omfattande.

Köpte Detroit: Become Human pÄ pc för 30 euro. Har spelat en timme och det verkar mycket lovande!

Annars har jag ocksÄ nya Path of Exile-ligan, Europa Universalis IV (som alltid), Planet Zoo, Railway Empire (Norden-expansionen Àr vÀldigt mysig) och ett kapitel kvar av The Council.

Borde Àven bli klar med supermysiga Eastshade. Och sÄ Red Dead Redemption 2 pÄ pc, sÄ klart! Har kvar ca 30% av huvudberÀttelsen. Och allt detta innan en vÄg av intressanta slÀpp i januari. *Pust*

Medlem

Jag ska nörda till mig med ett ovanligt indie spel, Signal Simulator. TÀnk dig att du Àr sjÀlv pÄ anlÀggningen Very Large Array och jobbar med SETI. Verkar mycket spÀnnade *(iaf i mitt tycke).

Medlem

Metro: Exodus (ps4) och Hearts of iron 4 (pc)

Medlem

Arkham Origins (passar alltid kring jul) följt av Bioshock. Sedan blir det The Sinking City.


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
VĂ„ra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

12
Skriv svar