CoD: Modern Warfare spelas mer än något annat CoD den här generationen

Robot
CoD: Modern Warfare spelas mer än något annat CoD den här generationen
Medlem

Kan också vara att ingen har lyckats cracka den än


signatur

KICK ASS

Medlem
Skrivet av Spawn100:

Kan också vara att ingen hart lyckats cracka den än

Har det funnits piratservrar till de senaste CoD?

Medlem

Sannerligen ett fantastiskt CoD, man kan ju till och med köpa en klocka som visar din k/d-ratio för $20. Otroligt smidigt så man slipper titta på scoreboarden, där den typen av info borde finnas.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av Belfry:

Sannerligen ett fantastiskt CoD, man kan ju till och med köpa en klocka som visar din k/d-ratio för $20. Otroligt smidigt så man slipper titta på scoreboarden, där den typen av info borde finnas.

Ja det är ju fantastiskt att dom tar 200spänn för en funktion som borde finnas där ändå, jävla parasiter. Men kul att du är nöjd 😊


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av Belfry:

Sannerligen ett fantastiskt CoD, man kan ju till och med köpa en klocka som visar din k/d-ratio för $20. Otroligt smidigt så man slipper titta på scoreboarden, där den typen av info borde finnas.

Skrivet av ivanhoe68:

Ja det är ju fantastiskt att dom tar 200spänn för en funktion som borde finnas där ändå, jävla parasiter. Men kul att du är nöjd 😊

Fast den gör ju det.

Medlem

Var väldigt kul att lira i början men efter ett par veckor tog dom extremt tråkiga mapsen ut sin rätt tyvärr.

Medlem
Skrivet av VirtualBoost:

Fast den gör ju det.

Finns klockan gratis?


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Ja det är ju fantastiskt att dom tar 200spänn för en funktion som borde finnas där ändå, jävla parasiter. Men kul att du är nöjd 😊

Fast du kan ju se din K/D r i din meny och efter matchen och din totala i menyn. Förstår att vissa streamers är kränkta då de måsta betala för att visa upp sin K/D r för att få kunna boosta sin egen självbild.

Medlem
Skrivet av Belfry:

Sannerligen ett fantastiskt CoD, man kan ju till och med köpa en klocka som visar din k/d-ratio för $20. Otroligt smidigt så man slipper titta på scoreboarden, där den typen av info borde finnas.

Jag vill förtydliga att jag ämnade detta som sarkasm, i fall någon skulle ha tolkat det som seriöst.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Vet inte om jag kan tro mina ögon, sitter folk och försvarar activision... Vi snackar om en standard funktion, en funktion som redan finns i spelet och som räknas i bakgrunden när du spelar. Tror någon verkligen att det ligger flera dagars arbete att få in en live KD på scoreboarden? De tidigare spelen hade inga problem alls med att visa KD? Snart säljs spelen i funktions pack. Vill du kunna sikta? Vill du kunna hoppa? Finns nu i olika paket. En funktion och lite skins för 200kr. KÖP KÖP

Medlem
Skrivet av Belfry:

Jag vill förtydliga att jag ämnade detta som sarkasm, i fall någon skulle ha tolkat det som seriöst.

Va!? Hur kunde du? 🤭


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av noyart:

Vet inte om jag kan tro mina ögon, sitter folk och försvarar activision.

Spelar du ens spelet själv? Då hade du vetat att man visst kan se sin K/D R i menyn. Att man inte bara får en klocka utan att den ligger i ett packet.

Gråter du också när folk har ett roligare paraply än dej i Fortnite? Snälla...

Medlem

Väntar på MW2!

NuZ
Testpilot
Skrivet av employed:

Spelar du ens spelet själv? Då hade du vetat att man visst kan se sin K/D R i menyn. Att man inte bara får en klocka utan att den ligger i ett packet.

Gråter du också när folk har ett roligare paraply än dej i Fortnite? Snälla...

Men snälla! Du kan endast se K/D efter matchen eller i huvudmenyn. Att se K/D under matchen är väldigt viktigt för många som testar olika spelstilar. Blev en grejj redan i Quake


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

@Håkan: Det finns redan, så din kommentar är orelevant

Medlem
Skrivet av NuZ:

Men snälla! Du kan endast se K/D efter matchen eller i huvudmenyn. Att se K/D under matchen är väldigt viktigt för många som testar olika spelstilar. Blev en grejj redan i Quake

Fast kd ratio är nått man kan räkna ut ungefärligt ingame om det är så viktigt "attans att bara köra med kniv har gjort att jag dödat 2 och dött 20 gånger" låter helt orimligt att det skulle vara en sak som är så pass viktig att tjura över.

Medlem
Skrivet av Spawn100:

Kan också vara att ingen har lyckats cracka den än

Vem fan använder cracks numera?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av NuZ:

Men snälla! Du kan endast se K/D efter matchen eller i huvudmenyn. Att se K/D under matchen är väldigt viktigt för många som testar olika spelstilar. Blev en grejj redan i Quake

Hur? Man har väl någon slags känsla om det går bra eller dåligt😄

Medlem

avinstallerade för några dar sen och installerade ist battlefield 5, det var mkt roligare


signatur

//monster

Medlem

@NuZ:
Första gången jag hört någon testa olika spelstilar och utvärdera dessa under och samma match. Skulle säga att det krävs flera omgångar/matcher för att testa det. Behöver man titta blint på sin K/D r för att utvärdera kanske man ska utvärdera sin egen utvärderingsmetod.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Vem fan använder cracks numera?

Dom som inte har råd att köpa alla spel, och inte lirar MP delen av spelen, även om dom kunde. Och sen många som har avsmak för alla spyware som ett krypterings skydd kan ofta vara eller bete sig som. Jag köper det mesta av mina spel, speciellt dom jag vill ha på nätet, men jag köper aldrig ett spel utat att veta det är värt det, och vill du ha demo idag, så måste du ladda ner spelet, och då krävs fortfarande idag CRACKS... Denuvo funkar ju för det mesta än...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

NuZ
Testpilot
Skrivet av employed:

@NuZ:
Första gången jag hört någon testa olika spelstilar och utvärdera dessa under och samma match. Skulle säga att det krävs flera omgångar/matcher för att testa det. Behöver man titta blint på sin K/D r för att utvärdera kanske man ska utvärdera sin egen utvärderingsmetod.

Va? Klart man gör. Den eller den vägen från den spawnplatsen, de eller de vapnet där osv.
Om man uppenbart dör hela tiden ändrar man sig on the fly. Spelade du mycket Quake?

Helt otroligt att folk försvarar Actiblizz. Jag förstår inte dagens ungdomar. Detta är uppenbart något som ska finnas från start. Inte 20$ senare


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Är det inte ganska oväsentligt så länge man ser kdr efter matchen är slut?
Är det för att "testa olika spelstilar" måste man väl en då testa längre än en match?
Dör man tre gånger när man går en viss väg så är det väl inget man behöver trycka upp stats för.
Att folk inte trycker upp scoreborden under match hela tiden är det enda argumentet jag hade kunnat tänka mig som en fördel dock. Så visst, utelämna en basic funktion tycker jag också är äckligt.

Medlem

Har länge varit anti-CoD och mer ett Battlefield fanboy. Men efter senaste tiden med BFV allt skit så har jag tröttnat på BF, med nya TTK, nya spotting systemet. CoD har nästan varit samma grej år in o år ut, men detta CoD har jag blivit jävligt positivt överraskad, aldrig haft så kul i detta CoD som jag har nu, spelat det frekvent nästan mer än BF och andra spel.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Dom som inte har råd att köpa alla spel, och inte lirar MP delen av spelen, även om dom kunde. Och sen många som har avsmak för alla spyware som ett krypterings skydd kan ofta vara eller bete sig som. Jag köper det mesta av mina spel, speciellt dom jag vill ha på nätet, men jag köper aldrig ett spel utat att veta det är värt det, och vill du ha demo idag, så måste du ladda ner spelet, och då krävs fortfarande idag CRACKS... Denuvo funkar ju för det mesta än...

Men spel är en lyxvara...har man inte råd så...

Edit: Man kan alltid vänta och se recensioner..eller testa hos polare (om de nu har köpt dvs)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Men spel är en lyxvara...har man inte råd så...

Edit: Man kan alltid vänta och se recensioner..eller testa hos polare (om de nu har köpt dvs)

Nu är de smarta o kastar in det som de vet att spelare inte vill ha efter alla recensioner. Och när du köpt spelet och lagt ner tid i spelet så accepterar man det troligen lättare.

Medlem
Skrivet av noyart:

Nu är de smarta o kastar in det som de vet att spelare inte vill ha efter alla recensioner. Och när du köpt spelet och lagt ner tid i spelet så accepterar man det troligen lättare.

Dock ingen som säger att du måste gå efter dag 1 reviews. De officiella recensionerna är inte alltid de bästa ju!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar