Överraskningen - Nya Xboxen avtäcktes inatt!

Medlem

Matematik är inte min starka sida, ber om ursäkt för att jag var grilsk och jag lär mig gärna nya saker. Vad fick du roten ur 14 400 till?

Inaktiv
Skrivet av enborn:

Det där är inte PS5. Det är Devkit till PS5. Stor skillnad. Se på alla andra Devkits genom tiderna så förstår ni vad jag menar.
Två exempel:

PS3:

Xbox 360:

Jo det var därför jag skrev att det var just devkit.

Edit: Dock kan man ju undra varför de gjorde sig mödan att "designa" ett devkit ist för att bara ha en låda. Ser ju för j*vligt ut

Medlem

Hade den varit vit så hade den varit mycket snyggare

Medlem
Skrivet av Dunder:

Nope, ursprungliga inlägget är:

och ditt svar på mitt inlägg var:

Q.E.D.

Vilket handlar om 8K (jag diskuterade 4K, och ingen specifik bildfrekvens).

Du ser ju inte ens vad du själv citerar! LOL!


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem

Xbox Series X Reveal Analysis: How Next-Gen Redefines Console Design

Rich is back from vacation - and he's got some thoughts on the Xbox Series X reveal. Just how powerful is the hardware? How many GPU teraflops are there and how do they relate to game performance? And what about the memory and NVMe PCI Express solution? Oh - and just how is the box shaped like that?!


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av martinot:

Vilket handlar om 8K (jag diskuterade 4K, och ingen specifik bildfrekvens).

Du ser ju inte ens vad du själv citerar! LOL!

Drar inte upp den diskussionen igen. Du fick ett bevis, ditt jobb blir att läsa det.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Riktigt snygg! Har bara haft en första gens x-box då jag föredragit PC (förutom min PS3 som BR-spelare) de senaste 25 åren, men den där kan nog ge Sony svettpärlor på pannan. Hade nog planer på en PS5 bara för att "Prylar", men nu blir det spännande

Medlem

Har inga invändningar... Sen bryr jag mig väl inte så värst mycket.. Var inte aktivt ful så räcker det för mig.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Dunder:

Drar inte upp den diskussionen igen. Du fick ett bevis, ditt jobb blir att läsa det.

Att jag diskuterade 4K är inget som behöver bevisas. Det är svart på vitt.


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Har inga invändningar... Sen bryr jag mig väl inte så värst mycket.. Var inte aktivt ful så räcker det för mig.

Blev ju helt klart lite intressantare, nu när PS5:an presenterat sin formgivning.

https://preview.redd.it/zttaoq9tph451.png?width=640&height=25...


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av martinot:

Att jag diskuterade 4K är inget som behöver bevisas. Det är svart på vitt.

Lycka till med en diskussion från ett halvår sedan....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Lycka till med en diskussion från ett halvår sedan....

Japp.

Har inte varit inne i tråden den senaste, utan såg först nu din kommentar när jag skulle återkoppla designsläppet av XBSX med nya designsläppet av PS5.

Vi kan dock släppa detta, och konstatera att jag diskuterade 4K, och du 8K. Äpplen och päron. Done.

Vad tyckte du annars om designen (som tråden egentligen handlar om vi skippar allt det OT) på XBSX vs PS5?


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av martinot:

Japp.

Har inte varit inne i tråden den senaste, utan såg först nu din kommentar när jag skulle återkoppla designsläppet av XBSX med nya designsläppet av PS5.

Vi kan dock släppa detta, och konstatera att jag diskuterade 4K, och du 8K. Äpplen och päron. Done.

Vad tyckte du annars om designen (som tråden egentligen handlar om vi skippar allt det OT) på XBSX vs PS5?

Nepp, du kan fortfarande inte ändra på vad som diskuterades.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skriv svar