Tjuvstarta uppesittarkvällen inför Årets Spel – 20 auktioner uppe

Robot
Tjuvstarta uppesittarkvällen inför Årets Spel – 20 auktioner uppe

Imorgon smäller det men du kan spana in de många auktionerna redan nu.

#barncancerfonden, #årets-spel-2019


Backloggens befriare

Schnyggt! Nu kickar vi igång priserna hörni!


signatur

Ad hoc addendum

Backloggens befriare

Ser att det står i annonsen "[..] efter traderas avgifter" - de brukar ju köra deals med olika välgörenhetsgrejer, där de inte tar något, som jag förstått det, har ni kollat det med dem?


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Det e bara och börja buda direkt


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av keffkebab:

Ser att det står i annonsen "[..] efter traderas avgifter" - de brukar ju köra deals med olika välgörenhetsgrejer, där de inte tar något, som jag förstått det, har ni kollat det med dem?

Har kontaktat dem men inte fått något svar än. Förhoppningsvis löser vi det kommande dagarna men vi hade inte tid att vänta.


signatur
Medlem

Ooh, Baku Baku Animal! Hade demot på demo-discen som medföljde mitt Saturn. Panzer Dragoon Zwei också för den delen. Spelade dessa sönder och samman när det begav sig. Blir ju sugen på dessa

Samlar uteslutande NTSC nuförtiden, men man blir ju nostalgisk, och PAL-fodralen är ju betydligt charmigare till utseendet än USA-varianterna.

Medlem

Fina grejor! Saturn och Jaguarprylarna är ju högintressanta och Cyberpunkjackan skulle jag kunna tänka mig att betala en del för.

Och Läste jag Neo Geo? Slurp.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Vilken Philips skärm var det förra året? Jag borde veta men orkar inte kolla upp.

Backloggens befriare

Det ska mycket till för att DOS2-soundtracket ska gå till någon annan, kan jag säga!


signatur

Ad hoc addendum

Inaktiv

Den där PS-tröjan ser ut att sticka iväg u pris. Trevligt!

Medlem

tusan vilka varor! shittespommesfrittes!

Medlem

Svincoola saker! Jävla synd att man redan kört sin ekonomi i botten inför julen då


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ankh:

Svincoola saker! Jävla synd att man redan kört sin ekonomi i botten inför julen då

Tur att auktionerna avslutas först efter nyår då


signatur
Farornas Konung
Skrivet av keffkebab:

Det ska mycket till för att DOS2-soundtracket ska gå till någon annan, kan jag säga!

Vi får väl se......

1
Skriv svar