Datum spikat för The International 2020, som kommer till Sverige

Robot
Datum spikat för The International 2020, som kommer till Sverige
Medlem

Och vi har äntligen ett [A]lliance som verkar riktigt lovande igen.

Känns knasigt att önska bort sommaren, men jag är så otroligt hype inför Augusti


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Ses på LAN då!


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem

Finns det någon information om vad biljetterna kan komma att kosta?

Medlem
Skrivet av IMSG:

Finns det någon information om vad biljetterna kan komma att kosta?

Det beror på vad för biljett du ska ha ska du ha finalen fre och lördagen sista slutpselet dom går på 3000 ca om vi utgår ifrån förra året som vart i kina dvs.

Medlem

Även fast jag själv inte är minsta intresserad så Bra för esporten i Sverige.
Hoppas ni får roligt som far dit


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Brukar kolla på finalerna varje år, annars inte särskilt intresserad av dota men man kanske ska försöka gå nu när det är 15 minuter med buss från där jag bor. Lär vara en rätt häftig upplevelse.

NuZ
Testpilot

Ska dit med jobbet. Ska bli riktigt roligt! Ett svenskt lag som verkar lovande också så man får hoppas vi vinner på hemmaplan


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Det beror på vad för biljett du ska ha ska du ha finalen fre och lördagen sista slutpselet dom går på 3000 ca om vi utgår ifrån förra året som vart i kina dvs.

Allright, det var ju inte så farligt ändå. Tänkte nog en dag, så kul är det inte 😂

Medlem

Inte ett dugg intresserad av e-sport men jäkligt kul att en sån stor turnering kommer till vårat land.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar